Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '13

 
Kategori
Güncel
 

Ben nasıl Anneler Günümüzü kutlayayım

Ben nasıl Anneler Günümüzü kutlayayım
 

Bebek kokusu duydum bebek masumiyeti saflığı duydum çocuklarım derken oysa insanlık adına bunu herşeyde duymak isterdim.


Bugün benim doğum günüm ve 2 gün sonra da anneler günü çok güzel bir tarih değil mi ?

Tarih olarak evet 10 rakamınıda hep sevmişimdir. Öncelikle Allah'ıma  teşekkür etmek istiyorum Kendimi seviyorum belki biraz asabiyim, belki biraz hırçınım belki biraz sağı solu belli olmayan deli dolu bir tipim ama olsun yine de seviyorum işte bu yüzden teşekkür ediyorum.

Yetiştirebildiğim ve gurur duyduğum çocuklarım için ve bana verdikleri bu yaşta tatmış olduğum torun sevgisi için o benim en büyük en güzel hediyem. Sevdiklerim için, sağlığım ve varlığım için ..Allah'ıma teşekkür edeceğim şükredeceğim çok şeyim olduğu için teşekkür ediyorum.Arada estirdiklerimi geçiyorum olur o kadarcıkta. Yazarken de şimdi bunları yazıyorum birazdan soldan soldan gelirler söylenmeye başlarım diyorum ama olsun.

Anneler günümüzü kutlamak istiyorum ama içim kutlamaya müsait değil. Yalan söylemek istemiyorum. Özel günleri sevmiyorum desem yalan seviyorum ayrı bir tad , neşesi oluyor. Ama işte aması var çünkü yalancı bahar bu tatlar.

Ben nasıl kutlayım ki? Ben anneyim ...

Daha dün tacevüze uğramış 14 yaşındaki kızımızın babasının ve kendisinin çığlığını okurken? Benim yaşım 14 iken 16 olmuş ben istemişim ben ne zaman büyüdüm de kendim istemizişim razılığım ile yapılmış derken kızımız, ben nasıl kutlarım? Adalete nasıl isyan etmem ?

İzmir Seferihisar da Ürkmez de İpekkum tatil beldesinin her sene en az 3-4 kişiye mezar olmasını ve buranın bilindiği halde tedbir alınmamasını daha yaz gelmeden 2 gencecik oğlumuzun boğulmasını nasıl unutayım?

Seferihisar Ürkmez'de olan İpekkum tarafının denizi aşamalıdır. Birden derinleşir birden yükselir kendinizi birden denizin dibinde ya da üstünde bulabilirsiniz. Her sene kadın erkek çocuk boğulmaları olur. Hiç bir sene boş geçmez. Yazlığımız orada iken yaz tatillerinde çok şahit oldum. Lütfen o tarafa gidenler dikkatli olsun.

Artık tedbir alınmanın vakti gelmedi mi? Ne bekleniyor?

Ben nasıl kutlalayım? İki gün önce boğularak ölen çocuklarımızı nasıl unutayım? Ben anneyim..

Yazacağım içimi acıtan öyle çok şey var ki... Hergün kalbim aşktan değil acıdan ölüyor ağlıyor kahroluyor. İnsanlarımızın hallerini düştüğümüz durumları gördükçe deli divane oluyorum. Beni bu denizler değil halkımızın çektikleri boğuyor.

Ege Üniversitesinde artık PKK bayrakları asılıyor. Marşları dinleniyor yürürken bunları duyabiliyor görebiliyorsunuz şimdi o bayraklar asılı iken gözümüze gözümüze sokar gibi tutulur iken ben nasıl rahat durayım?

Milletvekilleri kendileri için çıkardıkları yasaları okur iken vayy beee derken bu kadar da vicdansız olunmaz ki çoğunluğumuz asgari ücret ile yarı aç yarı toklukla yaşam mücadelesi verirken kalkıp MHP li vekilin hız yapmaları esnasında ruhsatın sorulması zoruna gitmiş ve bunu utanmadan söylebiliyorsa biz ne yapalım?

Sayın vekil sınırsız hakların sahibi iken aç olan, adaletsiliğe uğrayan insanların hiç mi birşey zoruna gitmiyor? Siz halkı düşünmek yerine kendiniz için vekilsiniz bunu biliyoruz da bizleri çileden çıkarmak için mi çabalıyorsunuz? Bunun hesabını burada soramıyoruz öbür dünyada sorulur inş. demez miyim? Derim ve size geçen tek kuruşumu helal etmiyorum da derim.

Yazmaya devam edersem oynatmaya az kalacak ben bunları düşünür iken nasıl anneler gününü kutlayayım ki?  

Neyseee anneler günü değil mi bunu düşüneyim ve kutlama mesajımı yazayım.

Çoluk çocuğuna sahip çıkan hiçbirşey yapamasa bile yanağını, saçını okşayan seven, sevgisini hissettiren, çocuklarını sevgi ile büyüten gerçekten ANNE, ANA olan, annelik duygusu bilip bunun farkında olarak yaşayan tüm annelerimizin anneler gününü kutluyor ellerinden öpüyorum.

Nefesim ömrüm olan ve bana annelik duygusunu tattıran önce Allahıma sonra çocuklarıma çok teşekkür ediyorum.

Annelerimize kendi ellerinden @}---;-----  kırmızı güllerim..[.(ille de kırmızı çok severim :) ]

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..