Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '08

 
Kategori
Deneme
 

Ben nasıl bir Fenerbahçeliyim?

Ben nasıl bir Fenerbahçeliyim?
 

Fenerbahçe Cumhuriyeti


Gece gece düşündüm .

Ben nasıl bir Fenerliyim diye?

Bir gözlemliyim kendimi. Babamla maça gittiğim zaman ‘’Schmuer amca Schmuer amca’’ diye bağırıyorsam ben bir Fenerliyim.

İlkokulda okuldan geldiğim zaman televizyonda Fenerbahçe maçları olduğunda gözümü ondan alamıyorsam ben bir Fenerliyim

Radyoda hiç bıkmadan usanmadan maç dinliyorsam . Hem de pür dikkat dinliyorsam ben bir Fenerliyim.

Maça gittiğimde gol olduğunda taraftarlar gibi kalkıp bağırıyorsam ben bir Fenerliyim.

Fenerbahçe yenildiğinde çok üzlüyorsam . En az futbolcular kadar üzülüyorsam ben bir Fenerliyim.

Şampiyon olduğunda avazım çıktığım kadar bağıryorsam ben bir Fenerliyim

Bir futbolcu geldiğinde ben de onu pür dikkat izliyorsam ben bir Fenerliyim.

Öne geçtikten sonra karşı takım beraberliği sağlayıp tekrar öne geçiyorsak ve ben de ‘’oh beee’’ diyorsam ben bir Fenerliyim.

Fenerbahçeli futbolcu gol attığında beraber izliyorsam ben bir Fenerliyim.

Ben , başkanımızın başlattığı taraftar uygulamasına katılıp , taraftar kart alıyorsam ben bir Fenerliyim.

Ben 100.yıl forması alıyorsam ben bir Fenerliyim.

Ben Fenerbahçe forması alıyorsam ben bir Fenerliyim.

Düşündüm de ben iyi bir Fenerbahçeliyim.Evet evet iyi bir Fenerbahçeliyim.

İyi günler.....

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..