Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '14

 
Kategori
Deneme
Okunma Sayısı
290
 

Ben nasıl büyüdüm? Peki ya siz?

Ben nasıl büyüdüm? Peki ya siz?
 

Selamlar...

Uzun zaman oldu aslında, bir şey var insanın oturup bir şeyler yazması için ya dolu dolu yaşamış olması ya da yaşamış olması lazım.
Aslında aynı kapıya çıkıyor her ikisi de.

Ben nasıl büyüdüm, neler büyüttü beni? İşte bu aralar bunu düşünüyorum hep...
Büyümüş olmak yaşa tabii mi, hayır kesinlikle değil. Küçük bir çocuk bile erkenden büyüyebiliyor.

Demogoji yapmayalım yani kısaca kestirip "hayat" kelimesinin altına sığınmayalım.
Kelimelerle vedalaşıp kabullenelim, bizler hangi yollardan geçtik...

Fazla mı felsefik yada traji komik oldu?

Biraz eğlence mi katmalı?

Polyanacılık derim ben buna :))

Kocaman bir gülümsemenin size kattıklarını düşündünüz mü hiç? Ağlarken gülümsemeyi başarabilirseniz ağlamanız bile duruyor biliyor musunuz? :) Hiç de ilginç değil...

Ben de biraz yaşıma göre büyümüş olanlardan görüyorum kendimi, öyle yaşı olan amcalar teyzeler gibi konuşamıyorum ama içimde sanki yaşımın biraz daha fazlası biri var. Aslında dıştan baksan çocuk bu be dersin.

Ama bakıyorum kendime en çok da büyüten beni kabullenmek olmuş, önceden görmezden geldiklerimi hatta kendi dünyamı yaratıp onun içinde yaşadığımı unutup, benim adını bile koyamadığım bu dünyada yaşıyorum.
Acıma duygumu bile kaybettim neredeyse, psikolojide alışkanlık diyorlardı sanırım buna.

Her neyse işte, bir de şu var ki bazı huylarımızdan vazgeçemiyoruz değil mi? :)) Evet evet, sizlerde kabullenin bunu.

Şuan ne yazacağımı unuttum mesela, zaten önceden düşünüp de yazmıyorum. Ben anlamıyorum zaten her hafta nasıl düzenli yazdıklarını, helal olsun valla. O yüzden "yazar" diyorlardı değil mi? :))

Kendimiz sorup kendimiz cevaplayınca çok da hoş oluyor. Açıkçası şu yazdığım yazıyı başka yerde görsem, acaba neyin kafasını yaşayarak yazdı derim... :)) Fakat cidden içimde tanımlayamadığım bir şey var, ismi yok; hüzün, acı, mutluluk, heyecan... Valla da yok billa da.

Şey diyerek bitireyim bu yazıyı ben, siz sakın bu dünyayı fazla ciddiye almayın diye bitireyim. Cidden denedim, hem büyütüyor içinize ya yaşlı huysuz bir amca ya da hep somurtan o ninelerden sokuyor.


Şeyy, hep gülümseyin olur mu? :))) 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 53
Toplam yorum
: 32
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 508
Kayıt tarihi
: 25.01.13
 
 

Eski bir romanın yırtılmış sayfasındaki cesur kadınım, özgürlüğün düşüncelerde sınırsızlık olduğu..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster