Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Ben ne aşklar gördüm zaten yoktular...

Ben ne aşklar gördüm zaten yoktular...
 

Aşksız ve paramparçaydı yaşam. Ve aç insanlar vardı aşka, sevgiye.

Aşk diye ağlıyordu insanlar. Hayatda tutunayım derken bir şeylere, birilerine, aşk aşk diye ağlıyorlardı. Ama bonkör olmadı, olamadı yaşam herkese. Aşk diyene aşk, para diyene para vermedi, veremedi hayat. İyide yaptı.

Zaten herkesin sahip olduğu şeyler insanlara mutluluk kaynağı olmuyor. Mutluluğunda fomülleri oluştu. Sanki aşk olacak olmazsa olmaz. O nasıl olacak, şöyle anlatayım:

Bir tane kız arkadşınız olacak ve siz ondan başka bir şey düşünmeyeceksiniz, o zaman aşık olmuş olacaksınız. O da size mutluluk verecek . Ders 5, sayfa 15 ...
Parası olanda bulamaz aradığını, olmayan da. Hep para aşkı getirmez diye düşünürüz; ama aşkın parayla parasızlıkla ne alakası vardır ki. Aşk ya vardır ya da yoktur.

Aşkım aşkım ne güzel dimi. Herkes aşkım aşkım desin. Moda şimdi aşkıııııııım demek, haydi herkesi aşkıııııııım diyecek birini bulmaya davet ediyorum! Ama çabuk olun bugün aşkııııııım dediğiniz kişiye yarın başka bir şey demek zorunda kalacaksınız sanırım. Her gün değişyor, artık takip edemez oldum ben.

Yaz aşkları = bir külah dondurma. Bir tane alana ikincisi de bedava. Ne güzel yakında kış aşklarıda başlayacakmış duyduğum kadarıyla. Artık kış mevsimini de boş geçirmeyelim. Bir sahlep alana bir boza bedava.

Zaten adam boşunamı yazmış, ben ne aşklar gördüm zaten yoktular diye?

Gerçek aşklara, aşkına el değdirmeyenlere binlerce selam, yola devam......................

 
Toplam blog
: 166
: 1969
Kayıt tarihi
: 30.09.06
 
 

Sıcak bir Ankara yazında, 1975 yılında doğmuşum. İlk gençliğim Ankarada geçti. Üniversite yılları..