Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

13 Temmuz '08

 
Kategori
Anılar
 

Ben ne zaman büyüyecem...

Ben ne zaman büyüyecem...
 

Bu soruyu yıllar önce çok sorardım kendime...

Ben ne zaman büyüyecem.

Niye diye soracak olursak aslında belli başlı bir sebebi yok aslında.

Kimbilir belki herkesin sen çocuksun deme cümlesinden sıkılma, belkide büyük olmanın daha güzel olduğunu zannetme.

Küçükken benden beş altı yaş büyük (genç kız) akrabalarımızla ve dostlarımızla bir araya geldiğimizde beni veya benim yaşımda olan kişileri hiç aralarına almaz bizde gelelim yanınıza dediğimiz zaman siz küçüksünüz özel konuşuyoruz cevabıyla karşı karşıya gelirdik, gezmeye gittikleri zaman bizi yanlarına almazlardı.

Unutmayalım birde işin aile kısmı var sen küçüksün tek başına uzağa gidemezsin akşam dışarı çıkamazsın hadi işin yoksa her yere git.

Abin ablan tek başına dışarda gezsin sen annenle hiç olacak işmi!

İşte o zamanlar kendi kendime çok sorardım ben ne zaman büyüyecem büyük abla olacam arkadaşlarımla gezmeye gidecem diye.

Aradan yıllar geçti ve ben büyüdüm şimdi biliyorum artık özel konuları, gidilen gezmeleri...

Büyüdüm ama iyimi oldu kötümü işte onu bilmiyorum.

Çocukken ne dert vardı ne sorumluluk ne de bunca iş güç şimdi pişmanım herhalde ne zaman büyüyecem sorusunu kendime sorduğuma. Küçük olmak daha güzeldi herhalde.

Büyüdük ama bırakın akşam dışarı çıkmayı artık gündüz bile dışarı çıkmaya korkar olduk, küçükken ne kadar annemizle gezmeye mecbur kalsak ta herşey daha güzeldi herhalde.

Maalesef

''Biz büyüdük kirlendi dünya''

Çocuklarımız bizim yaşımıza geldiklerinde bu dünyayı onlara daha temiz daha güzel bir şekilde teslim etmek dileğiyle...sevgiyle...

 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..