Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '10

 
Kategori
Deneme
 

Ben ne zaman seni düşünsem! …

Ben ne zaman seni düşünsem! …
 

Resim: Alıntı


Ben ne zaman seni düşünsem! …

Gökyüzünü sıtma tutar,

Yanağı çilli al gelinler,

Ölü doğumlar yapardı…

...


Teğel tutmazdı umutlar,

Terzi söküğüne el.

...

Ben ne zaman seni düşünsem! …

Gobi’ ye yağmur yağar,

Aman vermez gavur dağında

Bizim evi sel basardı…

...

Meyve tutmazdı erikler,

Toprağın bağrı kül.

...

Ben ne zaman seni düşünsem! …

Tanrının evinde isyan çıkar,

Şeytana diz kıran melekler,

Tanrıya kafa tutardı…

...

Ele gelmezdi bebeler,

Ölüm kağnısında gül.

...

Ben ne zaman seni düşünsem! …

(….)

*Gobi : Orta Asya’da, Çin-Moğolistan bölgesinde yer alan ucsuz bucaksız bir çöldür.

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..