Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '09

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Ben neden doğdum?

Ben neden doğdum?
 

kaynak:http://www.anneyiz.biz/haber/dogal-mucize-anne-sutu_abs10277.html


Çocuğunuz bir gün size şöyle bir soru sorsa "Anne/baba beni neden yaptınız, neden dünyaya gelmemi istediniz? Ne cevap verirdiniz? Eşinizle sizin cevabınız aynı olur muydu? Siz kendi anne ya da babanıza bu soruyu sormuş olsaydınız nasıl bir yanıt duymak isterdiniz ve nasıl bir yanıt sorunun cevabını aldığınızı hissettirirdi?

Her insan kendince sebepler ve hislerle çocuk sahibi olmak istiyor. Milliyet Blog benim için düşüncelerimi aktarabildiğim bir platform olduğu kadar, diğer insanların duygu ve düşüncelerini anlayabilmek ve de onların deneyimleri üzerine düşünebilmek için okuduğum bir platformdur. Bu yazıyı okuyup fikrini paylaşmak isteyenlere katkıları için şimdiden sonsuz teşekkürlerimi sunarım.

Mümine Tayan Coşkun

 
Toplam blog
: 83
: 998
Kayıt tarihi
: 05.01.09
 
 

 "İnsan olmak başka bir şeydir. Ne dil, ne din, ne de milliyet ayırır. Ne seni, ne de beni kayırı..