Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '18

 
Kategori
Deneme
 

Ben Neden En Çok Dönekleri Seviyorum?

Ben Neden En Çok Dönekleri Seviyorum?
 

Dönmek gerektiğine inanıyorum ne yalan söyleyim dönemiyorum, kişiliğim oynak ama yetiştiğim kültür şartlandırmış.

Onurlu duruş sergileyenler kendileri adına destanlar yazdılar ama insanlık onların bu hali yüzünden ağıtlar söylemeye devam ediyor.

Onurlu duruş inattır ya, kimin davasının haklı olduğunun garantisi var mı?

Bugünkü dünyanın dönmeyenlerin (dönek olmayanların) eseri olduğunu düşünenler bununla gurur duyamıyorlar çünkü gurur duyacak bir dünyamız yok. Ve dönek olmayanların cennete gidip gitmediklerini de bilmiyoruz.

Hal’e çok takılıyoruz, olana/sonuca bakmamız lazım. Ben döneklerin döneklikten bir şey kaybettiklerini görmedim, ne işe yarayacaksa onurları hariç.

Dönek denilenlerin benden başka sevenleri yok zaten.

Yalnız, dönek denilenlerin neden döndüklerine bakmak gerek, haklı sebeple dönüş dönmek değil yönünü bulmak.

Dönekleri seviyorum çünkü her yola geliyorlar, bana da (hatta bana göre insanlığa da) böylesi lazım.

Durmadan fikir değiştiren biriyseniz hiç rahatsız olmayın çünkü böyle bir dünyada yaşıyoruz. Onurlu abiler hayatımızı onurlandırıyor, biz rahat yaşıyoruz onlar bizim için sıkıntı çekiyor; onur onların olsun hayat bizim!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..