Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Ben neler gördüm/2

Ben neler gördüm/2
 

Ne mavi mavidir ne siyah, siyah
Görünen gölgedir ben neler gördüm
Ağlarken gülenler, gülerken ah vah
On okul bitirmiş cahiller gördüm..

En sevimsiz insan bencil olanı
Asla düşünmez geri kalanı
Gerçek gibi söyler tekmil yalanı
Babasını satan hainler gördüm..

''Gariptir'' Tutunacak dalı olusun
Yuva yapsın diye çalı olursun
Sanar ki; Adamın malı olursun
Can evinden vuran nankörler gördüm..

Zayıfın yanında asla yer almaz
Doldurur doldurur teknesi dolmaz
Paradan başka hiçbişey bilmez
Kanı bir pul etmez zalimler gördüm..

Ali SÖNMEZ

 
Toplam blog
: 56
: 417
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

22 Aralık  Adana Ceyhan doğumluyum. Emekli memurum. Mersin'de ikamet ediyorum. Edebiyatla ilgili ..