Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Ben neler gördüm

Ahmaktır..Şeytanla kolkola gezer
Baba malı yiyen zevzekler gördüm.
Anlamaz bir işten, garibi ezer
'Ben bilirim' Diyen gerzekler gördüm..

Çarşıda pazarda malı beğenmez
Hiç bilmez markayı, markasız giymez
Hangi yola çeksen birtürlü gelmez
'Ben odunum' Diyen tezekler gördüm..

Kimi yalakadır, kimi dalkavuk
Onur nedir bilmez Allah'sız lavuk
Eğilip kalkmaktan tam olmuş yamuk
Turası silinmiş ne renkler gördüm..

Uyanık geçinir, ne görse çarpar
Yetimden, öksüzden ekmeği kırpar
Fırsatı bulunca ne haltlar yapar
Arıyım zanneden sinekler gördüm..

Malı vardır yemez, tok olmaz karnı
Üstünde giyecek yoktur mintanı
Versen 'YOK' Demez ekşi ayranı
Yaşıyorum sanan inekler gördüm..

Kimi var, aklınca asla kül yutmaz
Kimseye güvenmez uyumaz yatmaz
Verdiği sözleri kendisi tutmaz
Bir doğru ben/ Sanan dönekler gördüm..

Ali SÖNMEZ (AMCA)

 
Toplam blog
: 56
: 417
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

22 Aralık  Adana Ceyhan doğumluyum. Emekli memurum. Mersin'de ikamet ediyorum. Edebiyatla ilgili ..