Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '10

 
Kategori
Siyaset
 

Ben nereye kadar AK Partiliyim?

Ben nereye kadar AK Partiliyim?
 

Apoletlerimizi söküp şu dünyaya biraz daha sivil bakmamı sağladığı müddetçe;Hayatı ve yaşam felsef


Bir parti tutuyorum ve destekliyorum,

2002 den beri hem de..

Doğrularına Tarafım ve hizmetlerine yandaşım ben… Kime ne?

Ama yanlışlarına karşıt, hezimetlerine de zıtdaşım ben… Kime ne?

Hiçbir zaman partilerinin içine girmedim, sohbetlerinde de bulunmadım, bulunmam da,

Hiçbir dönemde de yanlışlarına, hatalarına alkış tutmadım,

Partisinin çok önünde olan liderlerini çok daha fazla sevdim…

İnsani duruşunu sevdim,

Karizmatik liderliğini sevdim.

Benim dünyama ait değerlerden parçalar taşıyor olmasını sevdim,

Hayallerimdeki Türkiye’yi yeniden kuruyor olmasını sevdim…

Kurma işlemini tamamlayamamış olsa da kurma ihtimalini sevdim

Ve hala alternatifsiz ya!

Alternatifsizliğini sevdim…

Ben takım tutar gibi parti tutmuyorum,

Benden önceki nesillerin, destekledikleri partileri hiç sorgulamadan, vaat ettikleri şeyleri bile duymaya gerek duymadan,

“Bunlar yapıyorsa iyidir” “Bunlar yapıyorsa doğrudur” anlayışında değilim elbet.

Yaptıkları yanlış icraatlardan bir doğru çıkarma hevesi içinde de değilim ben….

Doğrularına doğru, yanlışlarına yanlış diyebilecek kadar desteğim var benim.

Ben yanlışlarına oy vermem..

Yanlışın sayısını ne kadar artırırsan artır asla bir doğrunun çıkmayacağını çok iyi bilenlerdenim…

Peki, ben nereye kadar AK Partiliyim?

Beni temsile liyakat hissettiğim oranda yani….

Benim fikir ve dünya görüşümle örtüştüğü oranda buradayım,

Benden bir parçayı oluşturmayı, meydana getirmeyi, varlığımı kabul ettiği müddetçe,

Oluşumunda yer alan kader birliği yapmış büyüklerim oldukça,

AK Partiliyim ben…..

Apoletlerimizi söküp şu dünyaya biraz daha sivil bakmamı sağladığı müddetçe;

Hayatı ve yaşam felsefemi sivilleştirip,

Sivil yaşamıma katkı sunduğu müddetçe AK Partiliyim…

Darbecilik oyunlarıyla peygamber ocaklarının içine edildiği yapılaşmaya artık dur denildiği müddetçe,

Askerin de bizim gibi insan olup, etten – kemikten yaratılmış,

Gülebilen, ağlayabilen benimle aynı caddede ve aynı sokakta yürüyebilen,

Aslında benimle pek de farkı olmayan insanlar olduğunu hissettirdiği müddetçe…

Seksen küsur yıldan beri devam eden karanlık ve barbar yapılaşmalarla hesaplaşarak yok etmeye çalıştıkça,

Ulusalcı, devletçi anlayıştan uzak bir dünya kurma çabasını gördükçe,

AK Partiliyim ben….

Beni özgürleştirip, dinimi, ırkımı, dilimi tanıdığı müddetçe;

% 99 u Müslüman denilen ama sadece Müslümanların dinlerinin gereğini yaşayamama gibi bir ayıbın önüne geçmeye çalıştığı müddetçe,

Din ve Vicdan Özgürlüğü gibi bir hakkın Müslüman ‘ın da hakkının olduğuna dair bir gerçeğin kabul edildiği müddetçe,

Reddedilmiş, inkâr edilmiş, hor görülmüş, dışlanmış, ötekileştirilmiş bir ırkın bir dilin ve bunlara ait sorunların varlığına inanıp kabul ettikçe,

Kangren olmuş, ihmal edilip inkâr edilmiş tüm sorunları görüp çözme arzusu taşıdığı müddetçe,

Dili, dini, rengi, ırkı, mesleği, meşrebi, cinsiyeti ne olursa olsun ama önce insan olarak gören bir anlayışın temsili olduğu müddetçe,

AK Partiliyim ben..

http://www.servetbeki.com/

 
Toplam blog
: 77
: 765
Kayıt tarihi
: 03.05.09
 
 

1968 Bingöl Merkez Ilıcalar Içpınar Köyünde doğdu. Aslen Bingöl Merkez Çukurca köyündendir. İlk v..