Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '10

 
Kategori
Deneme
 

Ben Neyim...

Ben Neyim...
 

ben senin neyinim sende...?


Ben Sana fazla mıyım... Hayata fazla mı geliyorum... Ben mi tek göze batıyorum onca şeyler varken ben mi eksiğim sana yoksa... Bu kadar mı değersizim yoksa değeri fazla mı veriyorum... Hiç mi sözün yok benle olan yaşamana... Neyim sende, neciyim ben burada... Cevabım sende, seninle küllenen bir hayatın içinde...

Çatlak gönüller, işe yaramaz benciller gezerken senin benliğinde, hangi vicdanın buna razı oluyor sana, yokmu cevabın benim seninle gezerken heryerde... Ya fazlayım sana yada hayata fazlayım bir vefa uğruna... Çok mu vefalıyım, çok mu ince düşünüyorum...

Hiç mi düşünülemiyorum... Az mı seviliyorum, çok mu seviyorum sadece söyle ben hangi benim sende... Yalancı bahar mıyım yoksa gerçeğe atılan bir adım mıyım... Gezinecek kadar mı herşey bende yoksa gözün çok mu yücelerde... Artık bir okyanusa daldım boğuluyorum bir yerde....

Birgün biryerde Allah büyük diyorum herşeyi o bilir... Maksat herşey sevgide hevesse rast gelmesin hiçbir işin bölesine... Ağlasanda, gülsende sen yine sen yaşarsın öylesine... Acıyıda tatlıyıda tadarsın, biryerden acısını yaşarsın... Ya bir anda kelepçelenmiş kollarında yada sonsuza dek kilitlenmiş kalbinde acıya kenetlenirsin işte o anda...

Aşk cefadan doğarken sefayı idrak eder... Sevgi sefadan doğarken cefayı iidrak eder... Sevmeyede gör halini bulsun şu garib benliğini....?

hacer teke

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..