Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '09

 
Kategori
Psikoloji
 

ben neyim

Bugün;
Yine bendeyim;
Benleyim; yapayalnız.
Benle yaşıyorum;
Beni; bende hissediyorum.
Beni; ben olduğum için tanımıyorum.
Veya;
Tanımak istemiyorum; yoksa tanıyıpta yansıtmıyor muyum?

Ben neyim; nedenim; neden varım; neden varolduğumu biliyormuyum; işte onu gerçekten bilmiyorum...

Ben; bana seslenir,
Ben; beni duyurur, yeryüzüne.
Ben; beni var eder,
Beni; anlatır,
Ben; beni aldatır, tüm insanlara.
Ben; bana ağlar,
Ben; bana gülümser,
Ben; beni yansıtır, bütün benliğimce.

Herkes bir Ben'dir. Herkes kendince bir Ben'dir. Herkes; kendinin Ben'idir.

Ben;
Gözlerim yaşlı ağlıyorum bana;
İlerliyor yaşım;
Karardıkta; kararıyor gözlerim,
Kapatıyor; yavaşça dünyaya kendini,
Bırakıyor; kendini zamana,
Durduramıyor; silemiyor zamanı,
Akıp geçiyor kendince,
Uzaklaşıyor; bırakıyor beni...

Beni bende yaşatmayı bilen bensem; ben neyim?

 
Toplam blog
: 121
: 483
Kayıt tarihi
: 21.04.09
 
 

Güneş ilk aydınlığını vurduğu an yeryüzüne. Işıltı içine girer hayat. Ve bu ışıltının peşinden koşma..