Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '08

 
Kategori
Haber
 

Ben nişanlı değilim..

Ben nişanlı değilim..
 

arap kızı "webcam" dan bakıyor (!)


Arap kızı camdan bakabilir miş (!) ..

Suudi Arabistan'da yayımlanan, "Fetva" da kadın ile erkeğin nişanlı olmaları şartıyla "webcam" ile konuşabilecekleri belirtildi.

Önde gelen Suudi din adamlarından olan ve Adalet Bakanlığı'nda yasal ilişkiler danışmanı olarak görev yapan Abdül Muhsin El Abikan, kadın ile erkeğin internet üzerinden görüşmesinin dinen kabul edilemez olduğunu belirterek, "bu sadece nişanlılar için caizdir" Ancak, bundada aşırıya kaçmamak iyidir dedi.

El Medine gazetesinin haberine göre El Abikan, nişanlıların webcam aracılığıyla konuşurken dini kuralların çiğnenmemesini ve görüşme (!) esnasında, "sadece el yüz ve saçların" görülebileceğinin altını çiziyor.

Şimdi benim aklıma takıldı, bu Suudi Abdül El Abikan abi, "sözlü çiftlere" bu izni neden vermedi?

Henüz nişanlanmamış gençler nereden nasıl görüşecek, onlara yazık değilmi? Sözlü bile olmayan Suudi kızlar, erkek arkadaşlarıyla "hangi camdan" görüşmeliler?.. Off aklıma takılanlar öyle çoğaldı ki, en iyisi şu Abdül El Abikan'ı buraya çağırmak.. Gelsin, bizim "fetva"cılara da bir "EL" versin..

"Bir taş attım pencereye tık dedi"..

"Camdan da" olsa, candan da olsa görüşmek dileğiyle:))

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..