Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

26 Eylül '07

 
Kategori
Edebiyat
 

Ben Noktaladım....(Beyaz Düşlü Öyküler)

Ben Noktaladım....(Beyaz Düşlü Öyküler)
 

Hayat bana surat asma!

Bugün dünya zamanıyla, yılların 2007'si aylardan Eylül'ün 26'sı günlerin Çarşamba'sı ve ben hala mavi gezegende tünemekteyim..

İyi geceler ülkem
İyi geceler dünyam
İyi geceler benden olan canlılarım
İyi geceler aşkım derken bile, titremekteyim..

İstediğin kadar kayna ve kaynat.
Sana hiç kanım ısınmadı dünya.

Çünkü;kirli bir çıkının içi gibisin.

Gözümün yağmurlarında yıkadım az önce seninle beni..
Yeter ki iste.
Kalbimdeki rüzgarlarla kuruturum ne zaman istersen seni.
Yaşantımla göbek adım aynı, ''hüzün.''
Duygularımın acıya bakan penceresinden, yarın kulaklarına doğru çığlıklar yükselecek..

Azıcık dinlesen de sonra öpsen diyorum!

''Şu an!
Bir ömür siliniyor alacaklı hanemden.''

Kim bilir kaç kez vurdum dünyanın suratına kendimi, hiç anlamadıki beni.

Artık!
Aya, yıldızlara, güneşe emanet ediyorum seni.

*****Ben noktaladım...............*****

İyi ki bu hayat gelip geçici.
Şimdi ne yapardım?
Bu da sizin hayatınız.
Aman sıkı sarılın..
Yoksa!
Ne yaparsınız?

Sabiha Rana................

Ben Noktaladım!

(15.02.2004)

''Melekler yüreğinizden öpsün''

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..