Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '15

 
Kategori
Şiir
 

Ben o eski ben değilim

Ben o eski ben değilim
 

foto:gülden ışık/fener'de sonbahar


gelme
gel dediğimi duymadığın günlerin inadına
burcu burcu kokarken akasyalı mahalleler
sen goblen perdeli evlerin büyüsüne kapıldın
yanlışlığın sırtına o kadar ağır gelmişsin ki
gelip yufka yüreğimin kapısına yığıldın..

bil ki
sandıktaki çeyizlerin gözü yollarda değil artık
çoktan serildi ortalıklara danteller düğün günü hayalsiz
ara sıra anıyorum elbette köşe başı dönüşlerini
yüreğimi kor bir ateş dağlıyor gözlerime sığınıyorum
mektuplara yağıyor sonra bulutlarım hiç habersiz

anladım
bahçeli evlerin avlusunda büyüyen mahçup çocuk
yüksekten bakanların gözlerini göremezdi..
ve saçlarıma değen yapay renkleri sever oldum
örselenmiş yılların pişmanlığını saklasa da
aşk beklentilerin ertelenmiş sabahı
yakama yapışan anıların vefasızlığı
ne zaman silkeleleneceğim düşmeden önce bilemezdi

tutunduğum
özlem sağanakları altında ıslattığım duygularımı
birgün sereserpe güneş altına sereceğim.

20 Eylül 2015 -Gülden IŞIK-Zonguldak.
 

 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..