Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '18

 
Kategori
Şiir
 

Ben O Eski Halil'im

Ben O Eski Halil'im
 

Ben
Düşüncede değiştim
Davranışta değiştim
Değiştim ama
Yürek aynı yürek
Yürek hep o yürek

Bir yerde
Ağlayan bir çocuk göreyim
Başlarım
Ben de ağlamaya
Bir yerde
Bir saygısızlık göreyim
Başlar
Yüreğim sızlamaya

Hep
O Halil’im ben
Çocukla çocuk
Büyükle büyük olurum hep
Hep hep

Anam da öyleydi benim
Babam da öyleydi
Gün görmemişlerdi her ikisi de
Yokluk içinde varlık idiler

Ben de öyle büyüdüm
Ve yine öyleyim işte

Dedem şehit benim
Birinci dünya savaşı şehitlerinden
Onun adı da Halil
Halil onbaşı onun askerlik adı
Benim adım
Onun adı anılsın diye Halil

Onun yokluğu
Yokluk içinde koymuş büyüklerimi
O yok olmuş
Yaşamak da yok olmuş büyüklerime

Ben hala şaşar kalırım
Bakınca geriye
Yaşadık mı acaba biz derim kendime
Yokluk
Yokluk
Yokluk

Tek varlığımız oldu yokluk yaşam boyu bizim

Ben ondan büyük varlık görmedim
İnanın
İnanın
İnananın buna

En çok kahrolduğum da
Varlık da varlık diye deli olanlar benim

Açgözlü insanları gördükçe
Tebessüm halinde bakar kalırım
Derinlere
Bakar kalırım
Bakar kalırım öylece

Dedem gelir aklıma
Bırakıp gittiği babam gelir
Gözyaşlarım gelir ardından
Seller halinde

Susarım sonra
Susar kalırım uzun bir ara
Ağlamak kurtuluştur
En kolay kurtuluş odur bana

Ağlarım
Ağlarım
Ağlarım
Kalkar yürürüm yokluklarda var olmaya

Yoklukların çocuğuyum ben
Varlık benim neyime
Varlık benim neyime
Varlık benim neyime

Sorarım size
Varlıkla varacağınız yer neresi
Neresi gerçekten
Ben bilmiyorum inanın bana

Ben yoklukların çocuğuyum
Bana sadece yokluğu sorun
Bana sadece yokluğu sorun
Bana sadece yokluğu sorun

Ben yokluklarda coşarım
Yokluklarda başlarım ağlamaya
Ağlayarak bulurum mutluluğu
Yokluklardır benim en verimli toprağım

Yokluklar
Yokluklar
Yokluklar
Ben sizin evladınızım

Sizdedir gerçek mutluluğum
Sizdedir
Sizdedir
Sizdedir

Ben sizde aradığını bulamayana şaşarım
Şaşarım
Açgözlülere bakar kalırım
Ve acırım

Selam size
Selam size
Selam size
Selam size yokluklar

Sağlıcakla kalınız

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..