Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '08

 
Kategori
Haber
 

Ben o yolcunun alnından öpüyorum

Ben o yolcunun alnından öpüyorum
 

Uçakta şarap içilir mi? İçilir zıbarıncaya kadar içilir fakat başkalarına zarar verilmezse...


Ben o yolcunun alnından öpüyorum
Haber (Milliyet) Havada şarap kavgası

Habere bir göz atalım


THY’nin Gaziantep-İstanbul seferini yapan uçağında, dua ettiğini belirterek şarap içilmesine karşı çıkan yolcu ile diğer yolcular arasında tartışma çıktı. Ilımlı İslam ve mahalle baskısı uçakta da kendini gösterdi. Türk Hava Yolları’nın TK 0685 sefer sayılı Gaziantep-İstanbul uçağında Business Class’ta seyahat eden iki yolcu, şarap yüzünden birbirine girdi.
Olaya tanık olanlar tartışmanın neden çıktığını anlayamadan bağırışmalar küfüre dönüştü. Kabin ekibinin müdahalesine karşın sakinleşmeyen sinirli yolcu, “Şarabı içme dedik, leş gibi kokuyor. Git bir saat sonra evinde iç, rahatsız oluyorum” şeklinde konuşunca ön kısımdaki birçok yolcu kendisine tepki gösterdi.
Aralarında eski Fenerbahçeli futbolculardan Engin Verel ve Ogün Altıparmak’ın da bulunduğu yolcuların tepkisi üzerine ifadelerini daha da sertleştiren şahıs, ağıza alınmayacak küfürler etmeye başlayınca olay büyüdü. Engin Verel’in, “Burası Atatürk’ün cumhuriyeti” sözleriyle daha da alevlenen tartışma, kabin amirinin arka bölümden yolcuları Busines Class’a alıp sorun çıkartan şahsı başka koltuğa oturtarak çözmesiyle yatıştı. Siniri dinmeyen yolcu, “Bu gazeteciler kendilerini bir şey zannediyorlar” diye söylenmeye devam etti.
Bu sırada kabine giren güvenlik görevlileri aprona polislerin geldiğini belirtince gerginlik sona erdi ve uçak 20 dakika rötarlı kalktı.

xxx

Eğer o yolcu bunları söylemişse ağzına sağlık.

Alnından öperim.

Engin Verel “Burası Atatürk’ün cumhuriyeti” demiş.

Bu sözleriyle Atatürk’e haksızlık ve hakaret etmiş.

Uçağı bara çevirmeye kalkışanlar Atatürk’ü istismar ediyorlar.

Yazıklar olsun.

Nerede insana saygı?

Mesele yalnız şarap değil ki.

Kuzu çevirmesi getirselerdi birde.

Saygısız kültür yoksunu insan bunlar.

Bu haberi yapan muhabirin ifadesine bakın.

“Ilımlı İslam ve mahalle baskısı uçakta da kendini gösterdi”

Bu sözlerde tamamıyla kışkırtma ve yargısız infaz yatıyor.

Gazeteci değil tam bir tetikçi.

Kalkıp birde dansöz oynatsalardı.

Bari dini inancınız yok, bari insana saygınız yok bari…

Hiç de olmazsa bu Büyük önder Mustafa Kemal Atatürk’ü istismar ederek anlatmaya kalkışmasaydınız.

Ben o yolcunun alnından öpüyorum.

Ağzına sağlık.

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..