Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Ben olaydım

Ben olaydım
 

BEN OLAYDIM


Sevdiğimin gözlerinde

Kaş yerinde ben olaydım

Ağladıkça kirpiğinde,

Yaş yerinde ben olaydım.

*

Aynalarda bakındığı,

Esen yelden sakındığı,

Ağzında dil dokunduğu,

Diş yerinde ben olaydım.

*

Kaşındaki rastığının,

Ak topukla bastığının,

Aşkla dolu yastığının,

Boş yerinde ben olaydım.

*

Ne yana baksa gördüğü,

İpekten çorap ördüğü,

İnceden fikir yorduğu,

Baş yerinde ben olaydım.

*

Gülistandan gül derdikçe,

Sevdayı bana verdikçe,

Gönül sofrası serdikçe,

Hoş yerinde ben olaydım.

*

Uzaktan uzağa göçen,

Çırpınarak kanat açan,

Yârimin üstünden uçan,

Kuş yerinde ben olaydım.

*

Sevgi türküsü telinde,

Nağmeler duysam dilinde,

Kükreyen aşkın selinde,

Coş yerinde ben olaydım,

*

Gayretinde, emeğinde,

Gayet nefis yemeğinde,

Sofrasında, ekmeğinde,

Aş yerinde ben olaydım.

*

Harika'yım bile bile,

Duygumu getirdim dile,

Rüyandaki niyet ile

Düş yerinde ben olaydım.

*

HARİKA UFUK

ADANA

23 Ekim 2010 
Saat: 17.30

 
Toplam blog
: 389
: 261
Kayıt tarihi
: 01.12.13
 
 

Adana'da doğdu. Öğrenim hayatına İstanbul'da Çengelköy İlkokulu'nda başladı. İstanbul Marmara Ünive..