Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '18

 
Kategori
Şiir
 

Ben Olayım

Ben Olayım
 

Bütün ömrün boyunca kalbinin tek sahibi,
Gözlerindeki ışıltı, yüreğindeki sevgi,
Ellerinin aradığı, dilindeki ezgi,
Aşkından yandığın bir tek BEN OLAYIM...

Ağladığında iki damla yaş gözlerindeki,
Güldüğünde tebessüm yüzündeki,
Mutluluğunda sevinç yüreğindeki,
Hüznün, kederin,neşen yalnızca BEN OLAYIM...

Kalemsen kağıdın, türküysen sazın,
Bulutsan yağmurun, aşıksan nazın,
Gözünün bebeği, yüreğindeki hazzın,
Kalbinin sevgilisi yalnızca BEN OLAYIM...

Allah'a yeminin, duan, dileğin,
Şu garip hayattaki en büyük isteğin,
Bu fani dünyadaki tek sevdiğin,
Yanıp tutuştuğun yanlızca BEN OLAYIM...

Sana aşık, sensiz kalbi virane,
Aşkının esiri, deli-divane
Şu şuna aşıkmış bundan bana ne !
Sana aşık bir tek ben ,yalnızca BEN OLAYIM.

 
Toplam blog
: 6
: 152
Kayıt tarihi
: 25.01.18
 
 

Çukurova İlahiyat     ..