Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '15

 
Kategori
Şiir
 

Ben olduk,sen olduk,biz olamadık

Ben olduk,sen olduk,biz olamadık
 

Görsel alıntı


BEN olduk, SEN olduk, yazık BİZ olamadık,  

Leke, olduk, paslı kir olduk, kötü koktuk,

ZOR olduk karışık düğümlü yumak olduk,

BİZ değil, dal, budak olduk, diken olduk,  

YEL olduk estik, açan gülleri soldurduk,

Ne SEN, ne BEN, gel anlaşalım BİZ olalım....

****

SEN, yok BEN olduk, insanlığı unuttuk,

Molasız, pusulasız yolcular gibi yürüdük,  

Hep yokuşları çıktık, durmadık yorulduk,

BİZ olanlar ilerledi, onlara baktık imrendik,   

Ne SEN, ne BEN, gel anlaşalım BİZ olalım....

****

BİZ olamadık. BEN olduk, ileriye gidemedik,

SEN olduk, iyiyi, güzeli, doğruyu kaybettik,

ENE olduk sevgiyi, ilgiyi, mutluluğu yitirdik,

DERS için özet çıkarmadık, vazife etmedik,

Ne SEN, ne BEN, gel anlaşalım BİZ olalım....

 ****

Yalanı, hileyi allandırsak, pullandırsak,

Doğruyu canlı olarak toprağa gömsek, 

Toprak doğruya bağrını açar, nebat eder,

Doğru yine gelişir, büyür yeniden filizlenir,

Ne SEN, ne BEN, gel anlaşalım BİZ olalım.... 

 

 

Mehmet BURAKGAZİ  / MERSİN

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..