Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

ben olmak benimkisi

ben olmak benimkisi
 

ben ile ben *resim alıntıdır


yeni bir güne uyanmak benimki

çiçeğe böceğe yeniden bakabilmek

nefesi bir kere daha alabilmek

sil baştan yapabilmek

acıyan yanı kapatmak benimki

öze dönebilmek, en başa

tekrar yol almak, dik durmak

ne gelirse gelsin, bu sefer kararlı olmak

belki de bir şans benimki

yıllar sonra bahşedilmek

duygunun yanına aklı da koymak

için için kendinle barışmak, kendine karışmak

benimki bir karar almak, kesin

öyle bir karar ki

bir daha ondan caymamak

tüm gerçekliğiyle yaşamak ve ben olmak

 
Toplam blog
: 41
: 656
Kayıt tarihi
: 06.12.08
 
 

1972 doğumluyum. Halkla ilişkiler sektöründe çalışıyorum. Yaşamım işim, kitaplar ve yazı üçgeninde g..