Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Ben olmasaydım

Ben olmasaydım
 

Ağlatan,  

Ağladığında gözünden damlayan,  

Yanağından süzülüp,  

Dudaklarında son bulan. 

Sesin titrediğinde acıdan,  

Hüznü kapına dayayan,  

Kırıp bütün camları 

Yüreğini kanatan,  

Ben olmasaydım. 

Ben olmasaydım. 

Göğsündeki kurşun yarası. 

Ve sıktığında yumruklarını,  

Avuçlarında kalan tırnak yarası,  

Bir de..... başının belası. 

Ben olmasaydım. 

Dallarından sararıp düşen yaprak. 

Kaybolup ötelere savrularak,  

Seni böyle çaresiz bırakarak,  

Uzaklara giden ben olmasaydım. 

Sana kalan yalnızlık,  

Gözlerinde yitip giden ışık,  

tepeden tırnağa sana dolanan,  

O zehirli sarmaşık,  

Seni ecelsiz öldüren,  

Ben olmasaydım. 

 
Toplam blog
: 76
: 634
Kayıt tarihi
: 08.04.10
 
 

Yemek seçmem, kızartmayla köfteyi tokken bile yerim. Çaysız ölürüm; migrenim tutar. Ya çoktur bir..