Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

Ben olmayacağım

Ben olmayacağım
 

BAHÇEŞEHİR


Deme dağlar kadar yücesin bana,
Alçak tepelere duman, olmayacağım.
Gittiğin, seferde beni yitirdin,
Geriye dönende, ben olmayacağım.


Sıcak kucağıma, kar gönderirsin,
İssız yokuşlardan yol dillendirirsin,
Başka zirveleri yüksek görürsün,
İlhamın dinende, ben olmayacağım.

Başka gönüllerden bıkarsın bir gün,
Senin aklına gelende, büyük bir hüzün,
Geriye dönmeye, olsa da gücün,
Yanıma gelende, ben olmayacağım.

Bir gün yitip gider sevda düzenin,
Başından eksilmez dumanın, cenin,
Gece kâbus olur, ayrılık senin,
Yüzüne gülende, ben olmayacağım.

Kıskançlık odunda yakıp gideceğim.
Senin hayallerini yıkıp gideceğim,
Sen beni sevende çekip gedeceğim,
Sevmeyi bilende, ben olmayacağım

 

               12.12.12.Ali Karagöz
 

 
Toplam blog
: 137
: 91
Kayıt tarihi
: 06.10.11
 
 

Ali Karagöz Ankara Gazi Üniversitesi Fransızca Bölümü mezunu. Beylikdüzün de ,Bey -koop Ali çebi ..