Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '08

 
Kategori
Siyaset
 

Ben ölmedim baygınlık geçirdim!

Ben ölmedim baygınlık geçirdim!
 

Hoca cenaze alayının başında ve tabutun yanında yürümekteymiş. Birden tabutun kapağı aralanmış, defnedilecek kişi başını kaldırıp, Hoca'ya yalvarmaya başlamış,

- Hoca ben ölmedim, bir baygınlık geçirdim... Ama beni öldüm sandılar, yıkadılar, duamı ettiler, namazımı kıldılar, şimdi beni diri diri gömecekler. Durdur şu cemaati, beni kurtar!

Hoca şöyle bir etrafa bakmış. Sonra tabuttan başını kaldırıp, kendisine yalvaran adama dönmüş,

- Kardeşim, bu kadar kalabalık cemaate benim laf anlatmam mümkün değil, sana Allah rahmet eylesin, demiş.

Kıssadan hisse:

Günlerdir konuşulan ve ülkem insanının gündemine oturan Kılıçtaroğlu- Gökçek tartışmasında gündeme oturan diğer bir konuda, Gökçek’in yanlı olmakla suçladığı program yöneticisi Uğur Dündar’a yüklenmesiydi!

Sert kayaya çarpığını ancak ertesi gün anlayan Gökçek, yenilen pehlivan güreşe doymaz misali “kumpasa” getirildiğini öne sürerek tartışmanın yeniden yapılmasını istedi. Bu çıkışından sonuç alamayınca bu gün kanal kanal dolaşarak hazırladığı çok basit bir gösteriyle kendi üflediği balonları bir bir patlattı!

Ama kendi balonunun patladığından habersizmiş gibi davranması bile onun ne kadar büyük bir polemikçi olduğuna dair işarettir. Bir saat boyunca kendi tezini savunan, yorumlayan, hiçbir müdahale veya soruya muhatap olmayan daha doğrusu cevap vermeyen Melih Gökçek “ kendin pişir kendin ye” adlı basın toplantısı sonunda mutlu ve mesut olarak makamına döndü... Tabi şimdilik… Bundan sonra o makamda kalıp kalamayacağını başbakanın tercihinden çok Ankaralı ( bedava kömür alanları saymazsak) seçmenin kararı belirleyecek.

Sonuç olarak; bu program, iddialar karşısında buram buram terleyen, makul ve mantıklı bir cevap veremeyen ve bu yetersizliğini her tartışmada olduğu gibi agresifliği ile kapatmaya çalışan Gökçek’in bitişinin tescili gibiydi…

Bundan sonra ne yaparsa yapsın İ.Melih Gökçek kimseyi inandıramaz!

Ankara’da ki seçmene laf anlatmak artık mümkün olur mu onu ben bilemem.

Ama görünen o ki;

Her şey yalan bu gerçek,

Güle güle sana Melih Gökçek.

 
Toplam blog
: 156
: 5679
Kayıt tarihi
: 05.11.06
 
 

Söz konusu Atatürk ve Laik Cumhuriyet ise; asla tarafsız olamam! Ben; İş ve özel hayatımda Cumhur..