Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

05 Mart '12

 
Kategori
Blog
 

Ben Olsam!!! (!)

Ben Olsam!!! (!)
 

''Bir yelkenli açılır açılmasına ama varmak istediği tek yer huzurlu bir limandır.'' Sabiha RANA


Sevgili Yurdagül Alkan Hanımefendiye!

Özlemek duygusunu kavuşma duygularına tercih ederiz.

Ayrılıklara da bu yakışır..

Düşüncelerimizde de olsa hepimiz birbirimizin yerine kendimizi koyabiliriz.

Bu davranış bana göre olumlu bir yaklaşımdır ve bir adım sonrası için tedbir almaktır, çünkü yarınlarımız için bu gereklidir.

Bunun yanında hiçbirimiz karşımızdaki değiliz.

Bizleri ayrıcalıklı kılan da bu durumdur.

''Ben olsam şunu yapardım'' deriz, çoğu zaman.

Evet.

Ben olsam!!! (!)

***

''Bir yelkenli açılır açılmasına ama varmak istediği tek yer huzurlu bir limandır.'' (SR)

İnsana yakışır ilişkilerde buluşmak ve yaşamak temennisiyle.

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..