Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '18

 
Kategori
Güncel
 

Ben Olsam Bedelli Askerlik Yapmazdım; Çünkü Hem Param Gidecek Hem de Vatanı Korumanın Gururu

Ben Olsam Bedelli Askerlik Yapmazdım; Çünkü Hem Param Gidecek Hem de Vatanı Korumanın Gururu
 

Zorunluluk varmış (5 milyonu aşkın birikimden bahsediliyor) bir de sanki iyi bir şeymiş gibi görünüyor.

Askerliği sevmiyorsan (hatta karşıysan) vatan duyguların da benim gibi gelişmemişse çıkar hesabı yaparsın.

Bunlar kısa dönem 8 ay mı yapıyorlar? Belki işsizsin ayda 2000 lira kazanabilecek misin? Zorlukla kredi falan alarak ödeyeceksin.

Askere gitmek zoruma gidiyor… Çalışmaktan da mı zor? Evde ailenin yanındasın, özgürsün yani. Askerlik tutuklulukmuş gibi konuşuyorsun. Askerliğe karşı bir insanım (mecburi askerliğe karşıyım, askerlik profesyonel olarak meslek şeklinde isteyenler tarafından yapılmalı) yine de çok mutlu olmuştum. Bence askerlik olsun da savaş olmasın.

Ve herkes bizim gibi vatansız değil, bazıları Cudi dağlarını rüyalarında görüyor.

Yani hem para hem de vatanı korumanın gururu söz konusu olduğunda bedelli askerlik yapanlar kayıpta, Afrin’den sevgiline yollanmış bir foton  bile olmayacak!

Yığılma varmış ne yığılması ya, dert para… Gönder her yıl yarım milyonu Anadolu dağlarına, koy başlarına bir çavuş yaylalar yaylalar! Maksat askerlik yapmak değil mi? Mıntıka temizliği yapsan yine askerlik ruhunu tadarsın.

Yani düşünün askerliğe karşı olduğum halde gider yapardım, farklı bir dünya, o duyguyu hiçbir yerde yaşayamazsın!

15 bin de fena para değil! Git 8 ay yat kalk kardeşim. Para kazanacaklarmış bana ne ya, askerlikten para mı kazanılır! Sade onlar kazanmıyor kapitalist bankalar da sırada!

Benim yazılarım birilerine dokunur, dokunsun diye yazıyorum zaten!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..