Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ben ölüyorum anne

Ben ölüyorum anne
 

(Ç)alıntı


Öncesinde izlemezdim. Lüzumsuz alışkanlıkları sevmem. Son 6-7 bölümdür tam olarak izlemesem de izlemeye gayret ettim ama bu gece filmin tamamını izledim.

- Ben ölüyorum anne... diyordu kadın

Ne kadar masum, ne kadar çaresiz, ne kadar aciz, ne kadar zavallı görünüyordu.

Aşk insanı öldürür mü?

Görünen o ki, öldürmese de süründürüyor.

Aşk insana acı verir mi?

Umutsuzsa veriyor demek ki.

Aklıma eski bir şarkı geldi. Sözleri rahmetli Cem Karaca'ya ait, Nil Burak'la hayat bulan bir şarkı.

ben suyumu kazandım da içtim
ekmeğimi böldüm de yedim
alkışı duydum, ihaneti gördüm
sesim de oldu sessizliğim de
seviştiğim de oldu benim

sen de başını alıp gitme ne olur
ne olur tut ellerimi
hayatta hiçbir şeyim
az olmadı senin kadar
ve hiçbir şeyi istemedim
seni istediğim kadar
sen de başını alıp gitme ne olur
ne olur tut ellerimi
ne olur, ne olur

Film mi?

Ne önemi var ki, film işte...

:) İyi bayramlar.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..