Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '13

 
Kategori
TV Programları
 

Ben onu çok sevdim

Ben onu çok sevdim
 

Ben onu çok sevdim dizisinin tanıtımı


Sevdayı bilenlerin içinin sızladığı bir cümledir bu. Nasılda güzel söylenmiş. Derin bir ah çekilmiş ve denilmişki:

“Ben onu çok sevdim”

Neler var bu güzel sözlerin altında saklıca duran.

Neler yokki.

Sevmek nasıl kutsal bir duygudur Yarabbi.

Nasıl kalbin aklını oynatıyor, nasıl kalbine seslenemiyorsun?

“Dur -  yapma, alıp başını gitme.”

Kimin umurunda, sanki kalbin dinledimi? Dinlemek!

O alacağını almış, o kararını vermiş. O sevecek.

Yanında neler varsa kabul edecek.

Ne kadar ağlarsam kabulüm diyor, ne kadar yanarsam bin kere kabulüm yeterki o bana baksın, yeterki o benim yanımdan ayrılmasın.

 

Cahit Sıtkı Tarancı diyorki:

 

Ne doğan güne hükmüm geçer,

Ne halden anlayan bulunur;

Ah aklımdan ölümüm geçer;

Sonra bu kuş, bu bahçe, bu nur.

 

Ve gönül Tanrısına der ki:

- Pervam yok verdiğin elemden;

Her mihnet kabulüm, yeter ki

Gün eksilmesin penceremden!

 

Ah aklımdan ölümüm geçer!

Onun isyanında aşk var, onun anlatısında hayat var, onun sözlerinde yalvarış var.

Her mihnet kabulüm yeterki gün eksilmesin penceremden…

 

Benim bu kadar duygu yüklü olmam bütün itirazlarıma, karşı düşüncelerime rağmen izlediğim bir diziden oldu.

Esan oğlan diyemeyeceğim esas beyefendi diyorum ki bana göre öyledir.

Ben onun ciddi bir hayranıyım. O Mehmet Aslantuğ’dur. Onun sanatına, sesine, ailesine olan bağlılığına onun efendiliğine hayranım.

 

Karşısında dünyalar güzeli bir genç kız.

Allah özene bezene yaratmış.

Ben onu daha önce izlediğimde; eski İtalyan film yıldızlarına benziyor demiştim. Hatta onda:

Gina Lollobrigida,Sophia Loren’in gençlik hallerinden esintiler var demiştim.

Gerçekten son yıllarda gördüğüm en güzel bayanlardan biri.

İyide oyuncu. Ruhu kalbiyle, aklını da almış harmanlamış.

Güzel bir şey çıkmış ortaya.

 

Bir ara tanışma sahnelerinde Mehmet Aslantuğ’un bakışlarında bizde onların elektriklerinin arasında kaldık adeta.

Bu kadar olur dedim. İşte budur dedim.

 

Böyle yansıtılır izleyenlere, izleyenleri böyle etkilersin, eğer oynadığın tiplemenin ruhunu kendi ruhunda alışverişte hissedersen.

 

Ne güzel sözlerdi sözleri,

Ne güzel gözlerdi gözleri.

 

Bir kıvılcım çakmıştı, ben gördüm siz gördünüz mü?

Ben kalplerinin atışlarının hızlandığını hissettim siz hissettinizmi?

 

Ben onu çok sevdim gümbür gümbür geliyor.

Ben çok dizi izlemeyeceğim.

Bunu izleyeceğim.

 

Elbetteki arada sizler için diziler izliyorum, yorumluyorum tek yaptığım tiryakisi olmamak, dizi rahatsızlığına yakalanmamak!

 

Ben onu çok sevdim.

 

Burada bir iki satırda ben yazmak istedim.

Bastığım taşı görmedim, esen rüzgârdan haberim olmadı.

Saçlarım dağılmış kimin umurunda, ben kalbimle başedemedim.

Neden duyguluyum, bu göz yaşlarım neden!

İçim neden yanar gibi, boğazım neden kuru, sesimdemi çıkmıyor o ne?

Benim derdim hasretlik olmuş bu belli.

Benim derdime yokluk eklenmiş buda dünden hazır.

Sevdayı izlerken ağlıyorsam, sevenleri gözlerinden tanıyorsam

Bende belli ki çok sevda çekmişim,

Bende belliki çok acılar içinde yoğrulmuşum.

 

Olsun sevda olsunda acısı da güzeldir.

Yaşamın tuzu biberi derken hatırlanacak, hatta üzülecek veya düşünecek birilerinin olması daha da güzeldir.

 

Şanslıyız kalbimiz iyiki bir ara bizi dinlememiş.

 

Ben onu çok sevdim!

 

 

Nazan Şara Şatana

 

 

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....