Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '07

 
Kategori
Blog
 

Ben orada değildim

Aranıza yeni katılmış olmakla birlikte, buluşma günü hakkında bir bilgim yoktu. Dikkatsizliğim de tuzu biberi olacak ki, ne yazık ki ben o gün yanınızda değildim.

Ama yazılarınızla öyle güzel yaşattınız ki buluşmanızı.. Size imrendim. Milliyet Blog yazarlarının büyük buluşması ile ilgili her satırı okudum. Heyecanlar, tanışmalar, beklentiler, gerçekleşenler ve izlenimler..

Milliyet'e önce "Blog" girişimi için ve sonra da tüm blog yazarlarını buluşturduğu için teşekkür ediyorum. Bunun ne kadar umut verici ve değerli olduğunu bilirsiniz.. Yazmak insanın içinden geliyor. Yazdıklarımızı paylaşmak da öyle. Onaylanmak, kabul görmek, eleştirilmek, başka bakış açılarıyla tanışmak.. Anlamlı bir bütünün parçası olmak..

Orada olamasam da; organizasyona katılmış olan diğer yazarlarımız gibi içtenlikle kucaklandığımı ve onore edildiğimi hissettim.

Çiğdem Toraman'ın vermiş olduğu istatistiki verileri yine sizin yazılarınızdan öğrendim. Yazarların toplamına bakıldığında 150 kişilik bir katılım yetersiz gibi gözükse de, ilk buluşma için oldukça verimli olduğunu düşünüyorum. Bir sonraki buluşmada en az 151 kişi olacak, benim de katılımımla..

Diğer yazarların nerede olduğu sorusu yazılarınıza yansımış.. Bir kısmı şehir dışındaydı, hayat telaşı onları İstanbul'la buluşturamadı. Bazılarına da birkaç küçük engel çıktı. Yoksa eminim gelirlerdi.

Bir sonraki buluşmada görün siz, dev bir ordu Milliyet'i daha da büyütecek.

2. Buluşmada görüşmek üzere..

 
Toplam blog
: 68
: 931
Kayıt tarihi
: 30.12.06
 
 

Yazmadan duramaz. Öğrenmeden duramaz. Sevmediği yerde durmaz.   ..