Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '16

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ben öyle bir kadının erkeği olmak isterdim ki...

Benim bilmediğim hiç ama hiç bir şeyi olmasın,

kapımıza gelme ihtimali birhayli güçlü olan,

icra korkularınıda, geçip karşıma anlayışla karşılasın insanca.

Hiç bir zorluğun , yenilginin bileğimizi bükemeyeceği inancını taşıyarak..

BEN ÖYLE BİR KADININ ERKEĞİ OLMAK İSTERDİM Kİ;

Pişmanlıklarında, yenilgi ve de aldanışlarında, hıçkırıklarını benden başka hiç kimse duymasın..

Yağmur sonrası semaya yayılan toprak kokusu kadar has olsun, bana tutunuşları

BEN ÖYLE BİR KADININ ERKEĞİ OLMAK İSTERDİM Kİ;

Çiseleyen yağmurun altında, sağanakda bastırsa,

yürüyelim öyle saatlerce kolkola..

Zatürreye yüz tutmuş üşümelerde,

eve sırılsıklam koşalım, ama içimiz sımsıcak olsun

Kimi zaman çocukca bir coşku olsun gülümseyişlerinde.

Kimi zaman hanımefendiliğini ve ağır başlılığını korusun yerine göre

BEN ÖYLE BİR KADININ ERKEĞİ OLMAK İSTERDİM Kİ;

Hüznümde vede umutsuz hallerimde.

Yanıma sokulup elimi tutarak

-üzülme, bunuda aşarız, biz neleri atlatmadık ki, değil mi ama diye; sımsıcak fısıldayarak...

Bana hiç kimsenin inanmadığı, suçladığı herhangi bir konuda, ortaya atılarak hayır o suçsuz şartlar onu gerektirirdi ben olsam aynını yapardım ben ona kefilim diye bittiğim o en zor anda benim nabzım olsun mesela!

BEN ÖYLE BİR KADININ ERKEĞİ OLMAK İSTERDİM Kİ;

Yoksulluklardan kenetlenen avuclarımız, dağılıp savrulmasın umarsızca...

Paylaştığımız ekmeğin damağımızda bıraktığı lezzeti, zenginliğin iğrençliğinde kirletmesin

BEN ÖYLE BİR KADININ ERKEĞİ OLMAK İSTERDİM Kİ;

Ne para vursun özündeki samimiyetini, ne de kıyısından köşesinden bozsun,

Hep ilk günkü kadar taze kalsın gülümseyişleri...

BEN ÖYLE BİR KADININ ERKEĞİ OLMAK İSTERDİM Kİ;

Hastalığımda, hüznümde ve en dibe vurmuş yanılgılarımda, benim içimde ki ben gibi anlasın beni, hastalığım hastalığı kaygılarım kaygıları olsun.

BEN ÖYLE BİR KADININ ERKEĞİ OLMAK İSTERDİM Kİ;

Bana ölümüne güvensin, bende ona güvenebilmeliyim, benim varlığımda benle olan, iflas ettiğimde benimle daha fazla benle olan, ne kürkler mücevherler, ne de sırça köşkler lazım değil bana sadece sen lazımsın diyebilen bir eş.

BEN ÖYLE BİR KADININ ERKEĞİ OLMAK İSTERDİM Kİ;

Taşıdığı soyadımın şanı şerefi bilincinde olsun, çocuklarıma mükemmel ötesi bir ana olsun ama bunu şapşalca bir inatla diye düşünmesin:)))

Saygılarımla. 

13.05.2010

Ahmet KAPLAN

 
Toplam blog
: 61
: 730
Kayıt tarihi
: 19.06.09
 
 

En uzun gece olan 21 Aralık'ta rahmetli annemin dediğine göre oldukca yağmurlu bir gecenin sabahı..