Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '10

 
Kategori
Deneme
 

Ben... Öyle... İşte...

Ben eğer GÜL isem, üzerimde diken ne?

Sen oldukça üzerimde...

Başka dokunuşluklara bu set niye?

Bir sevdam var mı bilmiyorum?

Bitirebileceğim, arkasından ağlayabileciğim,

Hasret çekebileceğim, sevdamı çekiştirebileceğim...

Bir sevdam var mı?

Bunu bile bilmiyorum...

Seviyorum, evet, tamam!

Seviliyor muyum bilmem aman...

Yürüyor muyuz aynı yolda tamam...

Ama seviyor muyuz bilmiyorum.

Şimdi bir belirsizlik sarmış her yanı...

Etrafta keskin bir ayrılık kokusu ...

Şimdi bu kokuyu içime sindirmeliyim mi?

Onu da bilmiyorum...

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..