Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Ben öylesine yaşarım ki

Ben öylesine yaşarım ki
 

Sanırlar ki ben yaşamıyorum. Sanırlar ki ben düşünmüyorum,

Sanırlar ki ben sevmek nedir bilmem,

Ve sanırlar ki ben hiç sevmem..

Ben yaşarım,

Hem de öyle ki; kimse tatmaz benim tattığım duyguları,

Kimse bilmez benim kadar hayatı..

Ben düşünürüm,

Hem de öyle ki; her gün bıkmadan usanmadan,

Saatlerce savaşları, sokaktaki kedileri, öksüz ve fakir çocukları,

Her gün öldürüler kadınları ve kadın olmayı düşünürüm..

Ben severim,

Hem de öyle ki; delice, kimsenin hiç kimseyi ve nesneyi sevmediği kadar..
 

 
Toplam blog
: 31
: 421
Kayıt tarihi
: 26.11.10
 
 

En büyük aşkım okumak okumak ve yazmak :)Tiyatro tutkunu, müzik sevdalısı ve deniz aşığıyım. Öğre..