Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '09

 
Kategori
Genel Sağlık
 

Ben PANDEMİK (H1N1) aşısı oldum.

Ben PANDEMİK (H1N1) aşısı oldum.
 

Evet, ben sonunda riskli grupta olmadığım halde bugün saat 11.00 sularında bağlı bulunduğum sağlık ocağına giderek domuz gribi dedikleri Pandemik (H1N1) aşısı oldum.

Dedim ki herkes (H1N1) aşısı olmuyor ama Sağlık Bakanının açıklamaları var. Bu açıklamalar benim için yeterli dedim ve gidip herkesden önce aşımı olayım.

Tabi ki doktordan izin alarak. Neden doktordan izin aldım. Riskli grupta olmadığım halde sıramın gelmesini beklemeden olmak istediğim için. Doktor’a şunu dedim. “Ben Milliyet’in Blog köşesinde blog yazarlığı yapmaktayım. Herkes tedirgin. Aşı olmaya yanaşmıyorlar. Öncü olmak için aşı olmak istiyorum.”

Doktor “Kalbin sıkıştırıyor mu?” diye sordu.

Doktorla göz göze geldik. Sıkıştırmadığı halde “Evet” dedim. O zaman çık yukarıya ol dedi. Ve ben gönül rahatlığı ile yukarıya çıkarak hemşire hanımın direktifleri doğrultusunda sol omuzumu açarak aşımı vurdurdum.

Vurulurken de hiç bir acı hissetmedim.

Şimdi de “Ahmet Bey ne yaptınız siz. Sizi kaybetmek istemiyoruz” diyecek bir sürü aşı yaptırmama taraftarı olan dostlarımla yüz yüze kalacağım.

İyi mi yaptım kötü mü?

Zaman gösterecek.

Ama şu anda çok iyiyim. Hiçbir şeyim yok. Olmayacağını da sanmıyorum.

Domuz gribine yakalanmama riskini ortadan kaldırdım.

Gelelim aşının etkilerine.

Beni vurur mu vurmaz mı onu bilemeyeceğim. Ama ben devamlı blog yazan biri olarak yazmaya devam ediyorum. Edeceğim de. Demek ki iyiyim o zaman da yazabiliyorum imajı da size vereceğim. Bununla birlikte görünen ismimin yanında da "H1N1 aşısını '...' gün önce oldum” yazısını da göreceksiniz. Böyle bir uygulama yapmamın sebebi beni okuyanların (H1N1) aşısı olduğumu ve kaç gün geçtiğini görecekler. Bu yazıyı 31 Mart 2010 tarihine kadar da kaldırmayacağım.

Hepinize sağlıklı günler diliyorum.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..