Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '15

 
Kategori
Futbol
 

Ben Recep Mamur'un yerinde olsaydım

Ben Recep Mamur'un yerinde olsaydım
 

Kayseri Spor Kulübü Başkanı Recep Mamur


Yılan hikayesine dönen Kayseri spor yönetimi Cumartesi günü gerçekleştirilen bilmem kaçıncı olağanüstü Genel Kurul’da Sayın Recep Mamur’un Başkanlığa evet demesi üzerine bir kere daha seçildi.  Aslında istenende, beklenende bu tabloydu ; çünkü kaç kez Genel Kurul yapılırsa yapılsın bu işin Recep Mamur olmadan en az bu dönemde olmayacağı anlaşılmış, spor kamu oyu ve şehrimizin Belediye başkanları da bu görüşte olduklarından tüm ısrarlar Recep Mamur’a yönelikti ve nitekim Sayın Recep Mamur da eminim büyük riskler alarak bu ısrarları kırmadı ve elini taşın altına soktu yükü omuzladı omuzlamasına da Koskoca Kayseri şehrinin bu  omuzlama işine seyirci kalması düşünülemez, en azından bu fedakar adama küçük,  küçük de olsa destek olmak gerekir. Ben Recep Mamur’un yerinde olsam hiç vakit kaybetmeden Başta sayın Valimiz olmak üzere,  Milletvekillerimizi , Belediye Başkanlarımızı , Kayseri spor da geçmiş de başkanlık yapanları, şehrimizin sayılı iş adamlarını hatta mümkünse ki teklif götürülürse Eski Cumhurbaşkanımız Sayın Abdullah Gül’ün de katılacağına inanmak istediğim bir iftar yemeği verir, bu yemekte muhterem büyüklerim ben Kayseri spor’da bir kez daha görevi kabul ettim elimden geleni, gücümün yettiğini yapıp ; hasta yatağında yatmakta olan Kayseri spor’umuzu ayağa kaldırmaya gayret göstereceğim. ancak durumun bir an önce normale dönmesi için şehir olarak da katkıda bulunulması kaçınılmazdır. Kulübün her kulüp gibi tabiî ki borcu vardır, ama bu borçdan ziyade süper ligde iddialı konumda olmak Kayserimizin adına yaraşır şekilde sonuçlar almak için kadronun en az 10-15 futbolcu ile takviye edilmesi şarttır.

Sizlerde desteklerinizi esirgemezseniz, biz bu işin altından alnımızın akı ile kalkarız. Kayseri sporumuzu layık olduğu yere getiririz maddi ve manevi yardımlarınızı bekliyoruz derdim.

Evet sayın Recep Mamur Başkanımın  yerinde olmuş olsaydım. Taraftarla barışmak, kaynaşmak için  de  öyle şatafatlı donatılmış masalarda değil de  Kayserispor tesislerinde kurulacak kazanlarla pişirilecek yemeklerle ve self servislerle taraftara yönelik bir iftar daha verirdim. İftardan sonra taraftarlara işte Kayseri spor, işte taraftar, takımınıza sahip çıktığınız kadar Kayseri sporlusunuz, takım hepimizin en azından birer kombine alarak, en azından maçlara mutlaka gelerek takımınıza destek verin bu arada da Kulübünüze üye olun, kapılarımız taraftarlarımıza ardına kadar açıktır. Hepinizi üye olmaya davet ediyorum derdim.

Evet sayın Mamur ne düşünüyor bilemem ama ben onun yerinde olsam  takımı şehrin ileri gelenleri ve taraftar ile özdeşleştirmek için gecemi gündüzüme katar, bunu başardığım günde bir olağanüstü genel kurulla misyonunu tamamlamış bir Başkan olarak arkama bakmadan görevimi benden sonra gelecek arkadaşlara gönül rahatlığı içerisinde bırakmanın mutluluğunu yaşardım.

 
Toplam blog
: 47
: 695
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

Övünmek gibi olmasın amma hem pür amatörüm ve de Kayseri'liyim. Amatörüm çünkü hayatım boyunca paray..