Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Ben sadece, yeni hatıralar yazmak istemiyorum.

Ben sadece, yeni hatıralar yazmak istemiyorum.
 

Yaza yaza bitirmek istiyorum seni. Bitmeyeceksin cünkü başka türlü biliyorum.
Beynimin içindeki her görüntünü, her söylemini, her dokunuşunu, ezbere bildigim her hareketini..

Yaza yaza bitirmek istiyorum seni. Biliyorum çünkü böyle cümleleri kendime kurmazsam hep orada bir şekilde bekliyor olacağım acıdan kıvranarak.

Söylemeliyim kendime, içimdeki gerçekleri. Kendime ifade etmezsem, oynamaya çalıştığım oyunun gerçek olduğunu sanacağım bir çocuk gibi.

Söylemeliyim kendime, yaza yaza tüketmeliyim seni. Bu oyunu gerçekten oynamak istemediğimi, bunun gerçekten bi "oyun" olduğunu, içimin istemediğini.

Yaza yaza bitirmeliyim senin her yüce bulduğum fikirlerini. Tüketmelliyim seni, on kere, elli kere bıkmadan dinlediğim şarkıları tükettigim gibi.

Yazarak, defalarca tekrarlayarak aynı şeyleri, bitirmek, tüketmek istiyorum seni.
Yeni doğan güneş ve penceremde öten serçenin sesi ile kendimle olan bir sabaha uyanmak istiyorum.

Anıları silemem biiyorum, kalsın onlar yerli yerinde, kabul.
Senden kalan herşey bir hatıra biliyorum.

Ben sadece, yeni hatıralar yazmak istemiyorum.

 
Toplam blog
: 91
: 1012
Kayıt tarihi
: 24.02.09
 
 

Yazmak bir tutku benim için. Yıllardır yazmayı seven biri olarak, bilgisayarın icadı ve gelişen t..