Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '18

 
Kategori
Şiir
 

Ben Saf Çocuk

Ben Saf Çocuk
 

 
adımı yazardı
yazlık sinemanın dış duvarlarına
ben silerdim, o yine yazardı
gözlerini açıp, kocaman bakardı 
meğer âşıkmış bana
 
 
korkardım bakmaktan ona
bakmıyorum diye
birkaç kez dövmüştü beni
ben bilmezdim ama a ş k  ne demek
ben saf çocuk
 
 
her gün okul yolunda beklerdi 
bir gün, babama söylerim dedim seni
sonradan öğrendim, severmiş beni
ben bilmezdim ama s e v m e k  ne demek
ben saf çocuk
 
 
sonunda söyledim babama
güldü
aldırma dedi sen ona
 
 
babama söyledim diye
çok kızdı âşık çocuk, çok
âşığım sana diye bağırdı
ya seni, ya aklımı kaçıracağım
ben bilmezdim ama a ş k  ne demek
ben saf çocuk
 
 
yıllar geçti, büyüdüm
öğrendim a ş k  ne demek
anladım şimdi onu
nerdedir kim bilir şimdi o âşık çocuk
 
 
15 Ocak 2009
 
Hâdiye Kaptan 
 
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....