Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ben safım.

Ben safım kardeşim. Neden mi?

1-Benim vekilim işini bilir. Karın tokluğuna mecliste gün geçirirken cüz’i!! rakamlarla (1 milyon USD) iş takibi yapan, yaptığı açıkça belgelenen ve de asıl görevinden istifa ederken (Vekillik hariç. Yardan vazgeçerler ama ondan asla.) istifanın doğruluğunu, istifa edenin de ne kadar onurlu bir iş yaptığını tasdik eden başbakanın konuşmalarına şahit olduğum için SAF’ım… (Başka memlekette o icraatı yapan kişiyi bulursanız (canına kıymadan) istifa ettirebilirsiniz. Ama burada törenle yapılıyor bu işleri. Onurdan ve fedakarlıklardan bahsedilerek.)

2-Keçiören civarlarında dolaşırken aman ha ! eli sopalı, EBT (En Büyük Turgut muş.) plakalı otomobil görürseniz dikkattt! Malum herkes biliyor ya! zavallı market sahibinin nasıl sopalarla dayak yediğini, tehdit edildiğini, yetmedi adamın dükkanının talan edilmek istendiğini görmeyenimiz yoktur herhalde. Ben SAF ‘ım, gördüm de inanmadım. Dedim ki ne güzel kamera şakası.

Şakası bir yana kalsın sayın başkan EBT “şiddet yok, saldırı yok, market sahibinden şikayetçiyiz” (biz de SAF’ız ya yedik .) diyerek emrindeki eşkıyaları savunabiliyor ya… Ne demeli bilemiyorum. Var mı ki denilecek söz. Sanırım son sözümüz kendilerine yakın zamanda bildirilecektir. Devrik başkan olarak….

3- Otuz günlük periyotlar dahilinde, her ayın 3.günü enflasyon rakamları açıklanır. Bu ayki enflasyon yine eksi çıktı. Ne hoş değil mi? enflasyon ha bire geriye gidiyor, eksi çıkıyor… Yetkili nedenlerini açıklıyor. Diyor ki; efendim ramazan ayında fiyatlarda artı olmaması eksi enflasyon çıkmasında etkili oldu. Destur be kardeşim ya Destuuuurrrr. Mübarek Ramazan 1 Eylül de başladı, sen 3 Eylül de açıklıyorsun oranlarını. İki gün neyi değiştirecek. Sen şimdi çıksana pazara, markete gör enflasyonu. Ben SAF’ım ya, inanırım yahu. İnsanımı ilgilendiren açıklanan verilere.. veri demişken, bir gecede milli gelirimizi 5 bin küsur dolardan 9 bin küsur dolara çıkarttılar ya.. Gel de inanma… Ne güzel bir gecede zengin oldum yahu, siz de fark ettiniz mi?

4-Deniz feneri davasına Almanya da başlanıldı. İddianame, tutuklananlar vs.vs. Ergenekon gibi.. Yani ortada bir iddianame var ve muhatapları var. On gün olmuştur herhalde olay patlak vereli. Türkiye' den ÇIT çıktı. Dün… Neden on gün sonra çıkıp ta bizim ilişkimiz yok. Var ama… falan filan.. Ben saf’ım ya hemen inanırım. Birine çamur atacaksın, on gün bekleyeceksin, sonra ortaya çıkıp kendini anlatmaya, aklamaya çalışacaksın. HİLTON pazarlığını, başbakanın ağzından mecbur kaldığı için, dara düşürüldüğü anda öğrendiğimiz gibi… yok böyle bir şey ya.

Ben bu ülkenin vatandaşıyım. Seçtiklerimiz vergiyi de koyarlar, canımıza da okurlar, yetim hakkı da yerler, çalıp çırparlar da… bana ne ya.

BEN SAF’m kardeşim…

Ancak; beş yılda bir kullansam da elimde öyle bir silah var ki. Bilmem anlatabildim mi?

Saygılarımla…

 
Toplam blog
: 10
: 930
Kayıt tarihi
: 08.08.08
 
 

1967 yılında Afyon iline bağlı Emirdağ ilçesinde dünyaya geldim. Çocukluk yıllarımı Elazığ'da geçird..