Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '17

 
Kategori
Şiir
 

Ben şairim

Ben şairim
 

ŞAİR CAHİT KURT


Ben şairim. Bir zamanlar kendime "şair" demekten korkuyordum. Şimdi korkmuyorum. Ben şairim. Hem iyi bir şairim. Tanrının bir lufu bu.. Şiir yazmak, insanlarla duygularımı paylaşmak bana inanılmaz derecede keyif veriyor. Basit kelimeleri bir araya getirmek, dizeler yapmak ve okunmak, bundan daha güzel ne olabilir ki.

Fethiyede yaşıyorum. Neredeyse 15 yıl oldu. Fethiye müthiş bir kent. Doğa, tarih, deniz,güneş ve aşk. Ne ararsanız var. Eskiden buranın adı "MEĞRİ" imiş. Bir şiirimde Meğri yi altı dize de anlattım.

Aşkı bilmeyen

sevdaya düşmeyen

yüreğini bölüşmeyen

buraya gelmesin

gitsin geri.

burası MEĞRİ

burada yaşamaz eğri.

Fethiye başlı başına ilham kaynağı. Yağmuru başka, güneşi başka, dağı başka.

uyanınca

yoksun diye

düşlerimden nefret ediyorum,

ya çık git karanlığımdan

ya gir kapımdan bir akşam üstü

senden başka düşüm yok

düşlerim bana küstü.

*

Portakallar çiçek açmıştı.

mis gibi kokuyordu Fethiye

daha gün doğmamıştı

sokaka boştu

gök yüzünü

yağmur buluları doldurmuştu

aşk yoktu

yüreğim hüzün doluydu

kordonda bir kanepeye oturdum

denizi seyrediyorum sessiz

birden çenem açıldı

içimden geçenleri

balıklara ve martılara anlattım

yağmurlu bir günde

yırtık şemsiyemle

seni nasıl tavladığımı da anlattım

ne yüreğimde ne beynimde

senden bir şey kalmadı

balıklar gülüyordu

yağmur damlaları

portakal çiçeği kokuyordu

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..