Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ben sana aşık oldum sevgilim

Ben sana aşık oldum sevgilim
 

Google dan kaynak


Aşk anlamsızdı,

Aşk ulaşılamazdı benim için

Hep hayalini kurduğum

Hiç yaşayamayacağımı düşündüğüm şeydi aşk

Hayallerim vardı küçüklüğümden kalma

Elini tuttuğum,

Gözlerine bakmaya doyamadığım,

Kulağına hep sevgi sözcükleri fısıldadığım

Bir sevgili vardı düşlerimde.

Hayaller, hep hayal kalacak diye düşünürdüm

Aşkı hissedemeyeceğimi

Bağlanamayacağımı birine yürekten

Ayrıldığım için özleyeceğim birinin

Olamayacağını düşünürdüm ben.

Karşıma sen çıktın sonra

Farklı çarpmaya başladı kalbim

Hızlandı nefes alışım

Farketmeden her geçen gün

Daha da bağlanmaya başladım sana...

Korkum;yerini daha çok sevgiye

Sevginin tanımı seni anlatmaya

Kalbim seninle atmaya başladı

Hayalini kurduğum o meçhul sevgilinin yerini

Her geçen gün sen almaya başladın.

Aşkı daha önce yaşamadım ben

Yaşadıklarım aşk mı bilmiyorum bu yüzden

Seni gördüğümde kalbimin hızlanması

Elini tuttuğumda, öptüğümde

Vücudumu saran sıcaklık ve heyecan

Seni, sensiz olduğumda hayal etmem

Hep sana, seni sevdiğimi söylemek istemem..

Bunları hissetmek aşksa eğer

Ben sana aşık oldum sevgilim... 

 
Toplam blog
: 26
: 1114
Kayıt tarihi
: 25.02.10
 
 

19 Mart 1990 İstanbul doğumluyum. Uludağ Üniversitesi İktisat öğrencisiyim. Kitap okumayı seven, ..