Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Ben sana derdimi anlatamıyorum arkadaş!...

Ben sana derdimi anlatamıyorum arkadaş!...
 

Al sana derdini anlatamayan bir adam... Ve derdini anlatmasını adamın; bekleyen bir sabırlı kadın daha!...


" Ben sana derdimi anlatamadım arkadaş!... " cümlesi, sana da çok tanıdık gelir mi güzel okuyucum?

Hani... Karşındaki çok sevdiğin, ya da asla kırmak istemediğin biridir de... Hem hafif serzenişte bulunur, hem de ona ne kadar değer verdiğini, onu asla kırmak istemeyeceğini anlatıverirsin ya; hani bir tek cümlecikte...

Ya da bir durumu direkt söylemeye cesaret edemiyor, utangaçlık ya da mahcubiyet sararken tüm ruhunu; bütün bu olan bitene rağmen hani; anlatmak istersin ya, karşındakine derdini!...

Hani... Hem kaçışın ve kaçamak halindir, kurduğun bu sevimli cümlenin ruh hali; hem de seni kurtarıverir ya, yükünün en azından yarısından!...

Hanİ... Şu çok iyi bildiğin: " Ben sana derdimi anlatamıyorum arkadaş!... " durumu...

Hani...Karşındakine, " Ne dediğimi anlamıyorsun sen "! Kabalığı yerine; tüm sorumluluğu ve anlaşılmazlığı kendi üzerine alıverirsin ya; en insan, en adam halinle...

Ya da hepi topu iki kelime beklerken, dudaklarından; hayatının kadını... Kolay olanı seçip " Seni seviyorum! " diyeceğine; o mahcup, mahcup olduğu kadar da muzip cümlene sığınıvererirsin ya!; hemen...

" Ben sana derdimi anlatamıyorum arkadaş!..."

Karşındaki hatunun iç sesi, sabır taşını çatlatmak üzereyken: " Ne arkadaşı be salak! Hadi!... Seni seviyorum deyiversene! " diye; masum, yumuk patileri olan, sevimli, şefkat bekleyen bir kedi yavrusu gibi bakar ya gözlerine!...

Ama senin dilinde hep o aynı nakarat!...: " Ben sana derdimi anlatamıyorum arkadaş!..."

Karşındaki yavru, minnacık bir kedi bile olsa, senin gözünde; o sihirli iki kelimeyi bekleyen; kadındır, doğurandır, anadır, soyunun ve insanlığın devamıdır neticede... Hadi!... Hatunun sabrını taşırmasana kardeşim!... Hadi söyleyiversene o sihirli kelimeleri; hem de anında...

Sen " Ben sana derdimi anlatamadım arkadaş! " türünden eveleyip, gevelerken; kendi halinde...

En şefkat ve merhamet yuvasından, en anlayışlı, en sabırlı kadın bile; bekler... Bekler... Bekler... Ve en sonunda patlar işte! : " Hadi be!... Git işine!... Seni gidi korkak!... Seni gidi işe yaramaz!..."

Öyle boynunu büküp, hemen bakma gözlerime... Sen de yüreklice davranabilseydın; söylemen gereken sadece iki kelime... " Seni seviyorum bebeğim!... "  Ya da " Seni seviyorum aşkım!..." Söyle de, kurtulsana be kardeşim!; çektiğin cehennem azabından sen de!...

Hatun kişiye kızacağına! Söyle şu iki kelimeyi de! Adam ol!... Adam!... Hergele!...

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..