Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

Ben sana geleceğim

Ben sana geleceğim
 

fırfır


Benim birkaç şiirimde
Köşeden senin gibi saçı olan
Bir aşüfte döner gelirdi
Yakardı adamın içini
Savurup saçlarını
O sen miydin ki bilmem
Emin değilim

O elbiseyi giy yarın benim için
Kollarında koca fırfırlar olsun
Kırmızı beyaz puanlı
Hani bir keresinde şapkanla ne çok yakışıyor dediğim elbiseni giy
Degajene aynı fırfırlardan koyduracaktın
Yaptın mı?
Olsun öyle de güzel
Giy o elbiseni yarın
Ben sana geleceğim

Değer verecek birine anlatmak içimi
Bana iyi geliyor cici kız
Gel otur dizime bak neler diyeceğim
Senin kulak memelerini o kadar özledim ki
Bu yüzden izinsiz öpeceğim seni
Ve izin almadan ellerinde konaklayacağım bu gece
Hazırlan düş bakışlım
Ben sana geleceğim

22.01.10

 
Toplam blog
: 70
: 412
Kayıt tarihi
: 02.11.09
 
 

Gençliğime kadar İskenderun'daydım, sonra Yıldız Teknik'te İnşaat Mühendisliği okudum fakat o mesleğ..