Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '16

 
Kategori
Şiir
 

Ben Sana olmuşum Ram

Ben Sana olmuşum Ram
 

"PİR OLDUN DESELER DE BEN SANA OLMUŞUM RAM"


Küçücükken büyüten yoku yoktan var eden
Ne kadar da güçlüdür bu zayıf, narin beden
 
Canımdan çok sevdiğim, meleğimsin, annemsin
Ruhuma huşu katan badelerde didemsin
 
Yemeninin altında kınalı ak saçların
Çocuklarının hepsi som altından taçların
 
Giymeyip giydirensin, yemeyip yedirensin
Hastayken nefesinle şifalar getirensin
 
Birbirinden lezzetli o enfes yemeklerin
Bulur bir gün yerini kıymetli emeklerin
 
Nasırlı ellerinde yılların izi saklı
Sana kapılarını açmakta Cennet haklı
 
Yaşanmamış günlerin yüreğinin selidir
Söylediğin ninniler yüce gönlün telidir
 
Arzun, umudun, gamın kâğıttan birer kayık
Sevgi dolu o kalbin güzelliklere layık
 
Senle geçen her anım anlı, şanlı bir bayram
Pir oldun deseler de ben sana olmuşum ram.
 
SİBEL UNUR ÖZDEMİR 
 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..