Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Ben sana sevdalı

Merhabalar...

Bugün farklı bir gün benim için, kısacık da olsa birkaç günlüğüne tatile gidiyorum. O yüzden bir süreliğine aranızda olamıyacağım. Ama gitmeden önce yine bir şeyler karalamak istedim.

BEN SANA SEVDALI..

Yüreğimi ele geçirmiş tutkumsun sen benim, ve bir gün kaybetme ihtimalini düşündükçe tüm bedenimi saran bir korkusun benim için...
Sen benimsin, hüzünleri hafifleten, sevinçlerimi büyüten, bazende canımı çok yakanımsın. Sen YÜREĞİMSİN...

Kimi zaman mutluluklardan ayrılıklara esen bir rüzgar, kimi zaman soğuk kıskançlıklardan, sıcak sevginde boğulan ateşimsin sen benim.. Ben sana tutkunum, ben sana SEVDALI...

Yeşil gözlerine ve senin kokuna hasretmiş bu sevda. Bir bakışına kendinden geçmekmiş sevda.. Her gece özlemin yüreğimde saplı bir bıcak gibi, Ne acısına dayanabiliyorum nede içimden çıkarabiliyorum. Tutkum nedenli çözülürse o vahşi sevginin bende bıraktığı onca derin iz yeniden alevleniyor.. O tutku beni sana doğru çekiyor. Belkide suç bende, bana bukadar haksızlık ettiğin halde seni herşeye rağmen seven kalbimde... Ama nezamandır sevmek bir suç, suçsa eğer özlemler, tutkular, yüreğimde büyüttüğüm sevdan hepsi benim suçum.

İçimde birikmişliğin var sevgime dair, karşı koyamadığım, yüreğime yayılmasını engelleyemediğim bir duygu bu. Ne olursa olsun en derin acıları yaşasamda bir çığ gibi büyüyorsun yüreğimde. Seni görmeden, sesini duymadan hiç bitmeyecek hasretinle nasıl yaşarım düşünmek bile istemiyorum. Bildiğim, hissettiğim şuan içimi yakarcasına yaşadığım sana olan sonsuz sevgim...

Seni sevmek bir can yoldaşını hayatımın sonuna kadar yanımda olacağını bildiğim, yüreği sımsıcak olan bir aşığı sevmek gibi.. Bense ilgiye, sevgiye , şefkate muhtaç, ama en çokta tutkulu kıskanç yüreği olan senin sevginle çoğalan , imkansızlıklara direnen bir sevdalı... Galba ben seni kocaman bir yürekle sevdim, bazen çocuksu, bazen öfkeli bazen tutkulu bir aşkla......

Seni sevmek hayatla mücadele etmekti benim için, halada öyle.. Seni bazen sensiz yaşamak, bazen öfke nöbetlerine tutulmak, bezen arzu denizinde boğulmaktı. Gereksiz dargınlıklarla kendim gibi seninde yüreğini böldüm hep. Sıkca yaşadığımız tartışmaların, kısa ayrılıkların sonucunda kayboluşlar, vazgeçişler, korkular, kıskançlıklar hasretler vardı hep, ilişkimiz ne çok biçim değiştirirdi. Böyle anlarda seni sevmek içimde kopan fırtınaları susturmaya çalışmak olurdu sessizce.. işte bana en çok kızdığın şeydi suskunluğum ve sessizliğim.. ve cezamsa beni soluksuz sensiz bırakmak olurdu. Ama heşeyin sonunda yine aynı tutkuyla aynı sevdayla sarılırdık birbirimize.
Bazen kalbim öyle sıkışırdıki bereber olduğumuz günün ertesinde özellikle kavga ederdim seninle. Çünkü hiç ayrılmak istemezdim yanından. Bencilleştiğim hırçınlaştığım huysuzlaştığım tek anlardı onlar, bilirdimki tek suçlu yaşanacak olan sensiz saatlerdi..

Bu kadar yoğun yaşarken seni hiç yorulmadım biliyormusun.. Hergün seni daha çok sevdim, bazen bir yanım eksik kalsada aldığım nefes hep sen oluyorsun. İçimde susturamadığım özlemleri sevgiyi delicesine yaşıyorum .Biz birbirini seven iki deli yüreğiz... Seni sevgiyle büyütüyorum yüreğimde.. Ve sen hayatımda teşekkür etmek istediğim tek adamsın.. Bana böylesine bir sevdayı yaşattığın için. Ne yaşanırsa yaşansın sen özelsin, sen benim tek özelimsin. Seni çok ama çok çok seviyorum...

 
Toplam blog
: 27
: 6377
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

42 yaşında 2 çocuk annesi bir bayanım. Çalışıyorum, yazmaya dün karar verdim, nekadar başarılı oluru..