Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ben sana soruyor muyum?

Ben sana soruyor muyum?
 

DUALARINIZI ALLAH KABUL ETSİN. AMA KİMSEYİ YARGILAMAK, SORGULAMAK SİZE DÜŞMEZ!!


Hani çenemi ne kadar tutmaya çalışsam da illa ki bir şey oluyor ben çenemi tutamıyorum. Bilindiği gibi Ege'nin sakin illerinden birinde, sakin bir hayat sürmeye çalışıyorum. Mutlu ve huzurlu dersem yalan olur. Neden???????                                                                                        
 
Büyük oğlum üniversite sınavına hazırlanıyor ve ders çıkışı arkadaşı ile ( kız değil erkek arkadaşı) park gibi bir yerde otururken; ikindi ezanı okunuyor. Oğlumun yanına dört beş tane cübbeli yaklaşıp namaz vakti siz namaz kılmıyor musunuz burda ne oturuyorsunuz? Diye soruyorlar. Oğlum önce kamera şakası zannediyor etrafta kamera filan göremeyince biraz tedirgin olup kıldığını fakat şimdi dersten çıktığı için gidemediğini söylüyor. Yaşadığı olayı eve gelip anlattığı zaman tüylerim diken diken oldu. Oğluma belli etmemeye çalışsamda bütün gece ve hala kafamı kurcalamaya devam ediyor.
 
Ben şimdi sayın büyüklerime ve yetkililere soruyorum? Güven, huzur istikrar nerde? Nereye doğru gittiğimizin farkında mısınız? Kaldı ki hepinizin bildiği gibi para ile imanın kimde olduğu belli olmaz. Ayrıca ibadet kulun Alllah'a olan görevidir ve Allah ile kul arasında olan bir olaydır. Sayın cübbeli, takkeli kardeş ben seni gördüğümde soruyor muyum, kaç rekat nafile namazı kıldın, kaç cüz okudun? Diyor muyum. Bu ne rahatlık size bu yetkiyi kimler veriyor, müslümanım diyorsun ama, cübbe giyip, takke takıp lüks ciplerde dolaşmak milletin namazına karışmak senin haddine düşmez. Sen ibadetini yap, müslümanlığının gereklerini yerine getir ama dışardakilere karışma olur mu?  Bilemezsin belki dışarda gördüklerin Allah katında senden daha makbul insanlardır. Şimdi sayın Denizli Valimize, Emniyet müdürümüze ve büyük şehir belediye başkanımıza lütfen bu konudaki huzursuzluğumuzu gidermelerini ve gerekli önlemleri almalarını istiyorum.
 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..