Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Ben sana yazarken hep ağlarım can…

Ben sana yazarken hep ağlarım can…
 

Ben sana yazarken hep ağlarım can…
Arada damlalar düşer yazdığım satırların üzerine
Elimdeki kâğıt buruşur aynen içimin çekildiği gibi
Mektubumda kırışıklıklar görürsen sebebi budur…
 
Ben sana yazarken hep ağlarım can…
Karman çorbandır satırlarım, içimdeki karmaşa gibi
Gözyaşımı tutamam ve kelimelerimle harmanlanır
Mürekkebin dağıldığı noktalar varsa nedeni budur…
 
Ben sana yazarken hep ağlarım can…
Bazen gözyaşı, bazen içimdeki acı arkadaşlığında
Bilirim okumazsın çünkü ulaşmaz sana yazdıklarım
Ben zaten sana yazdıklarımı hiç yollamam ki can…
 
 

Bojidar Çipof
19 Kasım 2011 Yeşilköy

 


http://www.antoloji.com/ben-sana-yazarken-hep-aglarim-can-siiri/

 
Toplam blog
: 336
: 625
Kayıt tarihi
: 29.01.10
 
 

Araştırmacı yazar BOJİDAR ÇİPOF: 1953 yılında İstanbul'da doğdu. Ailesi; Ege Makedonyasından İsta..