Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Ben sen oldum...

Ben sen oldum...
 

Aşkın Tangosu...


Tam sol yanında ikamet eden baskıcı bir yönetim.
Ne ona başkaldıracak gücün var ne de bunu kabul edebilecek güçte bir yüreğin.

Bir yürek uzaklığında oysa...
İliklerine kadar doldu,
Sen o oldun...
Onunla doğdun yeniden sanki...
En güçlü yanın oldu.
O yok artık, ondan bu güçsüzlüğün.

Bak şimdi bir enkaza dönmüş ruhun.

Paramparça bir yürek,
Gözyaşlarının okyanusunda boğulmuş bir çift göz...

Yalnızlık şehrindesin şimdi.

Gücü yetermi kurtarmaya seni,
Yeter elbet...
Tek bir kelime dahi yeter.

Ama o öyle bencil ki,
O tek kelimeyi bile esirgeyecek kadar.

Kendi yanlışlarınla yüzleşiyorsun şimdi, o yok...
Kendi duygularının ağırlığı ve karmaşıklığında yokoluyorsun, yine yok...
Yüreğindeki feryat beyninde yankılanıyor.

Bir tek onu atamıyorsun yüreğinden,
Söküp atamıyorsun düşüncelerinden.
Karşılıksız sevgi olur mu derdin hep,
Oluyormuş bak...

Bir kez bile senin için atmayan bir kalp için, durmaksızın çarpıyor kalbin.
Gözlerinde, kalbinin en derininde, düşüncenin en sabitinde, bedeninin her hücresinde...

Hapsettin onu içine ama sen hüküm giydin onun yerine.
O uçup gitti ellerinden.

Gelsin şimdi.
Kurtarsın seni kendinden...

 
Toplam blog
: 71
: 727
Kayıt tarihi
: 14.07.07
 
 

Almanya doğumluyum. Kocaeli'de oturuyorum. Üç yaşında bir oğlum var. Anadolu Üniversitesi Kamu Yönet..