Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Ben sende ben oldum

Ben sende ben oldum
 

Adın dua olmuş dilimde, yüreğimde
Her kelimemde, anımda nimet olmuş
Senle uyandığım her gün
Bir dağ misali yücelmiş kalbimde
Ben sende ben olmuşum...

Sende tatmışım sevgiyi, aşkı
Sende yaşamışım hayatı, nefesim kesilircesine
Gözlerinde görmüşüm kendimi
Dedim ya, ben sende ben olmuşum...

Yaşadığım her anı senle paylaşmışım
Rüzgarın şehvetinden, gülün güzelliğinden,
Papatyanın masumuyetinden, kıskanmışım....
Kıskanmışım; bakan gözlerden, tutan ellerden...

Seni seviyorum diyemezken
Gözlerine bakmaya kıyamazken
Haykırmışım dünyaya, hayata
Sevmişim seni küçük bir kız masumiyetiyle
Varlığınla büyümüş, yokluğunla ölmüş bir sevda yaratmışım

Düşüp düşüp ağlarken, gözlerim seni aramış
Ellerini beklemişim ellerime
Belki kendi dünyasında küçük bir çocuktum
Ama senle, sevdanla büyüdüm
Anladım evet anladım, ben sende ben oldum
Zamanı gelen aşkın insanı....

 
Toplam blog
: 6
: 338
Kayıt tarihi
: 04.11.08
 
 

26.04.1988 Elazığ doğumluyum. Hayat karşısında susmayı değil yazmayı tercih ediyorum ve her yazıda y..