Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Ben sende saklı kaldım.

Ben sende saklı kaldım.
 

Evet canım... Ben de seni düşünüyorum.


Ben sende saklı kaldım yavrum. Üstelik... Seni bırakıp bir yerlere gitmeye de razı değil gönlüm...

Ben sende saklı kaldım canım. Baktığım her yerde, aynalarda da yanlız senin yüzünü görür, yanlız senin tenine tutunurum.

Tenin bende kalmış bebeğim. Hadi!... Gel giy tenini üzerine... Götür beni de teninin gittiği her yere...

Ben tutukluyum, tutkuluyum, tutkununum sana ay parçam... Çık! Desen de, ortalara çıkamam... Çünkü ben; sende kayboldum, kendimi hiçbir yerde bulamam.

Hadi gel!... Saklambaç oynayalım; istersen seninle... Elma dersem çık, armut dersem çık; ama beni ruhundan çıkarma. Koparıp teninden bedenimi; tenimi, benimi hem öksüz, hem yetim koma buralarda...

Ben sende saklı kaldım ya; hani yavrum!... Mağralarında unutulan 7 uyuyanlar gibi... Beni uykumdan uyandırma. Yanından, yörenden, isminden, cisminden ayırma... Beni sensiz, seni bensiz koma; ıssız, ipsiz, sapsız, kimsesiz, boynumu eğme, n'ooolur şu yaban ellerde!...

Nerende mi saklı kaldım? Bulamıyorum seni mi dedin?

Bak!... Gözlerindeyim... Sen görene kadaaaar! Ohooo- ooo!... Hoooop! Zıpladım işte!... Şimdi de tenindeyim!... Amaaaaannnn!... Sen de pek bi' uyuşuk çıktın be meleğim!... Hadi atsana elini saçlarına... Demin saçlarındaydım. Ama şimdi dudaklarındayım. Acık da elini, kolunu oynatsana!... N'oldu? Kal mı geldi yoksa bebişime?

Neden terliyorsun sen böyle; boncuk boncuk hem de?... Anladıııımmm!... Boynunda dolanırken ben, hem irkilmekte, hem de gıdıklanmaktasın; usul usul, dokunmakla dokunmamak arasında; gezinmekteyim ensende ve kulak memelerinde...

Ee, ama... Deminden beri söylüyorum ya!... Ben sende saklı kaldım bu gece. Bu olanlara şaşırma!

Üzerinde gezindikçe ben; şu güm! güm! atan şey yüreğin mi? Neden titriyor tenin? Bu öptüğüm dudaklar, senin değil mi?

Tamam, tamam... Daha fazla heyecanlanma. Korkma daha fazla... Bu gecelik bu kadar yaramazlık yeter! Ben böyle saklandıkça, sende daha gezecek çok yer, bende daha ne numaralar var!

Ne dedin sen? Laciverti bi' de, parlement maviyi mi seversin? Tamam, tamam... Anladım... Yarın gece, lacivertle parlement mavisi saten kumaşlara saklanır da gelirim yanına! Sen şimdi gidiyorum zannet beni!... Ben nasıl olsa, saklayacak bir yerler bulurum; bu gece de, sende kendimi...

Ee, hadi ama!... Mızıkçıkılık yapma!... Kapa gözlerini... Yat bakalım geceye... Belki yine beni görürsün; rüyanda, bu gece de!... Teninde saklanıyor olsam da, rüyalarına girmeme bi' engel, bi' yasak yok ya!...

Belki de 7 uyuyanlar gibi koyun koyuna uyuruz; belki 700 yıl, belki de hiç uyanmamacasına... 

Uyumak, yarı ölmek değil mi nasıl olsa? Bu hayatta olmasa da, rüyalarda kavuşuruz biz belki de!... Kim biliiiir!... Onu bir tek Allah bilir!... Belki yarın, belki yarından da sonra...

Not: Yazıda kullanılan görsel internetten alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..