Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Ben sende tutuklu kalmış bir şairim

Ben sende tutuklu kalmış bir şairim
 

Bafa Gölü'nde Oyhan Hasan Bıldırki


Ben suskun bir yanardağım için için yanıyorum
Umutlarım bağlamış yakamı, alev alev
Tütemiyorum
Haziranın dördünde sicim sicim yağmur yağıyor
Sen yoksun diye olmalı mevsimler değişiyor
Boğazımda yumruk yumruk hüzünler
Ben suskun bir yanardağım için için yanıyorum
Tütemiyorum

Ben kül tutmuş bir ateşim çıt çıt yanıyorum
Kalbimi ateş basmış, duman duman
Tütemiyorum
Gözbebeklerimde hayal meyal resimler
Sayısız trenler, sıralanmış otobüsler
Hiçbirisine el edip binemiyorum
Ben kül tutmuş bir ateşim çıt çıt yanıyorum
Tütemiyorum

Ben türkülerini unutmuş bir bülbülüm ışık ışık yanıyorum
Gül bahçelerini kilitlemişler, dem çeke çeke
Tütemiyorum
Yolumda sıra sıra başı dumanlı karlı dağlar
Geçit vermez tepeleri tutmuş kırk haramiler gibi
Yola düşmek istesem de önüm sıra set oluyor
Ben türkülerini unutmuş bir bülbülüm ışık ışık yanıyorum
Tütemiyorum

Ben uçmasını unutmuş bir turnayım kanat vura vura yanıyorum
Mavi gökyüzünün özlemini çekiyorum sadece
Tütemiyorum
Hasret oklarıyla delik deşik olmuş bağrım
Kafdağı'nın ardına saklanmış sevdalım
Doludizgin atlarım da yok şimdi yangınlardayım
Ben uçmasını unutmuş bir turnayım kanat vura vura yanıyorum
Tütemiyorum

Ben güle tutunmuş bir çiy tanesiyim süzüle süzüle yanıyorum
Ferhat gibi zorlu dağları yara yara
Tütemiyorum
Aklımda bin bir umut kol geziyor
Kalbimde tuhaf rüzgârlar esiyor
Denize inmiş yakamozlar aynı yerde yine
Ben güle tutunmuş bir çiy tanesiyim gün vurdukça yanıyorum
Tütemiyorum

Ben sende tutuklu kalmış bir şairim mısra mısra yanıyorum
Gözlerimde hayalin, kulaklarımda sesin çın çın
Tütemiyorum
Hatıralarımızın ağır yükü omuzlarımda
Senden uzak saatlerimin en amansızında
Bu doğum günümde yine sensiz tükeniyorum
Ben sende tutuklu kalmış bir şairim mısra mısra yanıyorum
Tütemiyorum
10 Haziran 2009

Oyhan Hasan Bıldırki

 
Toplam blog
: 51
: 1343
Kayıt tarihi
: 31.08.06
 
 

1947 Haziranı'nda Bağarası'nda doğdu. İlkokulu doğduğu yerde, ortaokul ve liseyi Aydın'da okudu. ..